بانوان مشکل پسند و مدگرایی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند بعید است با برند لانکوم، قیمت کرم پودر لانکوم و محصولات این نشان غریبه باشند. اگر از مصرف کنندگان محصولات برند جهانی لورئال بوده باشید حتما نام لانکوم به گوشتان آشنا است. برندی که با نزدیک به یک صده فعالیت، خط تولید لوازم آرایشی لوکس در جهان به شمار می‌رود.

به جز انواع عطر لانکوم که خیلی از بانوان با رایحه قوی و متمایز آن آشنا هستند، کرم پودر یکی دیگر از محصولات پرفروش این برند به شمار می‌رود. کافی است گشت و گذاری در اینستاگرام داشته باشید تا با شیوه اغوا کننده نفوذ محصول کرم پودر این برند توسط سلبریتی‌ها میان مردم آشنا شوید!

اگر با فوت و فن خرید کرم پودر خوب آشنا هستید، حالا وقت آن رسیده تا از میان برندهای معتبر دنیا محصول منحصر به فرد خود را انتخاب کنید. لانکوم برای تمام سلیقه‌ها پیشنهاد منحصر به فردی دارد! در این مقاله مینی ژوپ همراه ما باشید.

نقد و بررسی قیمت کرم پودر لانکوم در بازار ایران

 

پیشنهاد خریداران

کرم پودر لانکوم مدل TEINT Visionnaire

کرم پودر لانکوم از بهترین محصولات فرانسوی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. مهم‌ترین ویژگی این محصول عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی است. چرا که این برند مدعی است که فرمولاسیون این محصول کاملا طبیعی است.

این محصول برای انواع پوست‌های معمولی، خشک، مختلط و چرب مناسب است. نمای کلی محصول روی پوست مات است که 24 ساعت ماندگاری دارد. بنابراین حتی افرادی با پوست‌های چرب در روزهای گرم تابستان می‌توانند از ماندگاری این محصول روی پوست خود مطمئن باشند.

فناوری نهایی به کار رفته در این محصول فاقد هر نوع ماده حساسیت زا است. کرم پودر لانکوم مدل TEINT Visionnaire زمینه گندمی رنگ دارد و بدون چربی تولید می‌شود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

در این محصول از SPF استفاده شده است و خواص ضد آفتابی دارد. نوع محصول پمپی و بسته بندی آن بسیار خلاقانه است.

کرم پودر لانکوم شماره 045

کرم پودر تن ویزیونر (Teint Visionnaire) از برند فرانسوی لانکوم (Lancome) فقط یک کرم پودر نیست! این محصول ترکیبی از یک اصلاح کننده قوی برای پوست و کرم پودر با پوشانندگی فوق العاده است. بنابراین اگر در آرایش دغدغه پوشش تخصصی لکه‌ها، آکنه و چین و چروک‌ها را دارید با این کرم پودر از هر نوع کانسیلر بی‌نیاز می‌شوید!

اصلاح کننده به کار برده شده در کرم پودر لانکوم لکه‌های تیره، منافذ پوستی و خطوط ابتدایی را هدف می‌دهد. نتیجه این پوشش دهی بی نقص سطحی یکدست و متعادل روی پوست شما خواهد بود!

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

در این محصول از فیلتر SPF20 استفاده شده که از پوست در برابر اثرات مخرب آفتاب و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. ضمنا این محصول حاوی ویتامین C بوده و به شکل مشهودی لکه‌های تیره، حلقه‌های تیره دور چشم و هر نوع نقص پوستی را می‌پوشاند.

طبق آمار رسمی منتشر شده، شرکت لانکوم در سال ۱۹۳۵ توسط آرماند پتیژن تأسیس و در سال ۱۹۶۴ توسط شرکت لورئال خریداری شد. پتیژن از همان ابتدای تاسیس این برند تجربیات ارزنده‌ای در تولید انواع محصولات آرایشی و عطر و ادکلن داشت. همین تجربیات پشتوانه پیشرفت و توسعه این برند فوق لوکس در دنیا شده است.

تولید اغلب محصولات لانکوم با عصاره‌های طبیعی همراه بوده و این برند مدعی می‌شود که ایده تولید عطر و ادکلن را از دل طبیعت الهام گرفته است. البته این ادعا موضوع تازه‌ای نیست. نام لانکوم به یکی از سرسبزترین مناظر طبیعی در جنگل‌های فرانسه تعلق دارد و این برند هم با الهام از گل‌های رز که در آن منطقه می‌رویند نامگذاری شده است.

لانکوم، همان چیزی که پوستتان می‌خواهد!

وقتی درباره قیمت کرم پودر لانکوم جستجو می‌کنیم حقایق جالبی پیرامون این برند و محصولات منحصر به فرد آن می‌بینیم. در تولید انواع کرم پودر لانکوم به نوع پوست افراد و جزئیات آن به صورت تخصصی نگاه شده است. بنابراین شعار این برند برای خرید انواع محصولات با توجه به قیمت کرم پودر لانکوم این است: از پوستتان بپرسید!

آبرسانی انواع کرم پودر لانکوم

اولین چیزی که برای آرایش هر نوع پوستی نیاز داریم تامین رطوبت سطحی برای پوشش دهی عالی است. شاید چیزی که باعث شود قیمت کرم پودر لانکوم نسبت به سایر برندهای فرانسوی بالاتر باشد آبرسانی فوق العاده این محصول است. اما آبرسانی کرم پودر گریم چه اهمیتی دارد؟

کم آبی یا دهیدراتاسیون معضل جدی است که همه انواع پوست از پوست خشک تا بسیار چرب و مستعد آکنه ممکن است آن را تجربه کنند. در این حالت آب موجود در لایه های سطحی پوست به شدت کم شده و پوست خسته و کدر به نظر می‌رسد .بنابراین همه ما به خاطر تماس سطح پوست با آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، تغییر آب و هوا و افزایش سن به آبرسان نیاز داریم.

همان طور که گفتیم بالا بودن قیمت کرم پودر لانکوم به خاطر خواص آبرسانی آن است. هیالورونیک اسید، سدیم هیالورونات، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، بوتیل گلیکول، سدیم PCA ،پانتنول، آلانتوئین و سدیم لاکتات از مواد آبرسان در کرم پودرها هستند. نکته مثبت محصولات آرایشی لانکوم نیز همین ترکیبات است که مشابه آن‌ها را در انواع آبرسان می‌بینید.

پوشش ماندگار تمام چین و چروک صورت با کرم پودر لانکوم

شاید در حالت ایده آل پوست، همه ما مایل باشیم بدون کرم پودر و تنها با انواع کرم بستن منافذ پوست در جامعه حاضر شویم.  اما با افزایش سن و بروز چروک‌های سطحی دیگر همه با پوست ناهماهنگ خود احساس شادی و رضایت نمی کنند. درست همین جا است که انواع کرم پودر برای آرایش حرفه‌ای به داد معایب و ناهنجاری‌های پوست می‌رسند.

انواع پوست خشک و چرب مانند یک شمشیر دو لبه هستند. مثلا در حالی که شما می خواهید هر گونه ناهماهنگی و لک را روی صورت خود بپوشانید میکاپ می‌تواند در بخش‌های پوسته پوسته و خشک بسیار مورد توجه باشد. در عین حال و زمانی که می‌خواهید پوست چرب را پوشش دهید ممکن است براق شدن نقاطی از صورت همه برنامه ریزی شما را بر هم می‌زند!

قبل از این که دغدغه قیمت کرم پودر لانکوم را داشته باشید، انتخاب فرمول مناسب برای پوشش دهی پوست مهم‌تر است. کرم پودر لانکوم برای پوست‌های خشک فرمول دقیقی جهت جبران خشکی و پوسته پوسته شده پوستتان دارد. این محصول عاری از سیلیکون و تالک است و پوست را مات نمی‌کند. فرمولاسیون کرم پودر لانکوم با اسید هیالورونیک و ویتامین E غنی شده و فاقد پارابن و ترکیباتی نظیر سالیسیلیک اسید است که پوست را خشک‌تر می‌کنند.

در کنار پوست خشک، برای پوست‌های چرب هم راهکاری توسط برند لانکوم ارائه شده است. پوست‌های چرب می‌توانند از فرمولاسیون فاقد چربی و بافت سبک کرم پودرهای این برند لذت ببرند. در عین حال با خواص آبرسانی این محصول زیرسازی و فونداسیون بهتری در آرایش داشته باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟

بر اساس تجربیات مصرف کنندگان، ارزش محصول نسبت به قیمت کرم پودر لانکوم بالا است. این محصول خواص آبرسانی و پوشانندگی ویژه‌ای دارد. ضمن این که فرمولاسیون کرم پودر لانکوم کاملا گیاهی و فاقد حساسیت است.

شما چه فکر می‌کنید؟ کدام ویژگی انواع کرم پودر لانکوم را بهتر ارزیابی می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *