کرم ترمیم کننده یک محصول مراقبت از پوست برای بازسازی و ترمیم بافت پوست است. این محصول برای از بین بردن جای زخم، بریدگی، جای جوش، آفتاب سوختگی و التهاب‌های پوستی که معمولا بعد از لیزر، میکرونیدلینگ و ... رخ می‌دهد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر اوقات در بریدگی‌ها، زخم‌‌ها یا آفتاب سوختگی لایه میانی پوست (اپیدرم) آسیب می‌بیند. در این صورت با مراجعه به پزشک و مشورت با یک متخصص می‌توانید یک ترمیم کننده برای بازسازی و ترمیم بافت پوست خود انتخاب کنید.

در صورتی که بریدگی عمیق باشد ممکن است لایه‌های زیرین اپیدرم، چربی‌ها و عضلات نیز درگیر شوند. در این صورت خطی روی پوست ایجاد می‌شود که به آن جشوگاه می‌گویند. اگر زخم عمیق با بخیه بسته شود اندازه جوشگاه کوچک خواهد بود. اما در صورتی که زخم عمیق رها شود اندازه جوشگاه بزرگ شده و امکان ایجاد گوشت اضافه یا کلوئید افزایش می‌یابد.

محصولات ترمیم کننده پوست دارای ترکیبات ضد التهابی، مرطوب کننده و مواد فعال هستند. این محصولات معمولا التهاب، قرمزی و درد ناشی از زخم را کاهش داده و به واسطه داشتن ترکیبات فعال ساخت کلاژن را در بافت پوست سرعت می‌بخشند.

در ادامه این مطلب مینی ژوپ با بهترین کرم های ترمیم کننده پوست از بهترین مارک های ایرانی و خارجی آشنا شوید.

مدل پرفروش

کرم بازسازی کننده سی گل مدل Mimosa 10٪

کرم ترمیم کننده میموزا سی‌ گل محصولی گیاهی و منحصر به فرد برای پوست آسیب دیده شما است. این محصول حاوی ویتامین E، عصاره پنبه دانه و ترکیبات ضد التهابی است. این کرم به رفع سوزش، قرمزی و التهاب پوست بعد از لایه برداری، لیزر، اپیلاسیون و ... کمک می‌کند.

از طرف دیگر میموزا برای درمان و ترمیم زخم‌های سطحی نیز یک گزینه مناسب است چرا که با تحریک ساخت کلاژن سرعت ترمیم بافت را افزایش می‌دهد. کرم میموزا همچنین حاوی ترکیبات ضد قارچی و ضد باکتریایی است که از رشد و تکثیری قارچ‌ها و باکتری‌ها بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کرم میموزا سی گل فاقد اسانس و ترکیبات شیمیایی مضر بوده و مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست‌های حساس و آسیب دیده است.

کرم ترمیم کننده پوست مدیلن Ultra

کرم بازسازی کننده مدیلن با اثربخش فوق‌العاده برای ترمیم جای زخم و بخیه پس از جراحی‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول حاوی ترکیبات مرطوب کننده بوده و به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند.  از کرم مدیلن می‌توانید برای کاهش التهاب و قرمزی پوست بعد از لیزر یا میکرونیدلینگ نیز استفاده کنید.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی ترکیبی به نام سرامید است. این ترکیب علاوه بر ترمیم بافت آسیب دیده، به حفظ رطوبت و جوانی پوست کمک می‌کند.

پیشنهاد مینی ژوپ

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

قبلا یکی از محبوب‌ترین محصولات اون، کرم ضد آفتاب اون را معرفی کردیم. حالا محصول پرطرفدار دیگر که در مراقبت ترمیم پوست بسیار موثر است را معرفی می‌کنیم. کرم بازسازی کننده سیکالفیت اون ترکیبات فعال و موثری برای التیام زخم و بهبود بافت آسیب دیده دارد. ترکیبات این محصول با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی زخم التهاب آن را کاهش داده و سرعت بهبود پوست آسیب دیده را افزایش می‌دهد. خواص آنتی باکتریال کرم سیکالفیت از عفونت زخم نیز جلوگیری می‌کند.

این کرم حاوی ترکیباتی همچون زینک اکساید، آب اَون، سوکرالفیت، سولفات مس و روی است. این کرم علاوه بر ترمیم آسیب وارد شده به پوست، برای ترمیم بخیه، سوختگی پای نوزاد، ترک لب، شقاق نوک سینه و… کاربرد دارد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کرم سیکالفیت فاقد پارابن و اسانس بوده و مناسب برای افرادی است که پوست حساسی دارند.

کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالفیت

کرم بازسازی کننده درمالیفت حاوی ترکیبات گیاهی موثر مثل عصاره گل ساعتی است که به بازسازی، ترمیم و التیام پوست آسیب دیده کمک می‌کند. در این محصول بک کمپلکس ترمیم کننده نیز یافت می‌شود که با ایجاد یک سد دفاعی بر روی پوست التهاب و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد. عصاره کالاندولا موجود در کرم درمالیفت دارای خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی بوده و برای درمان زخم بسیار مناسب است.

ماده‌ای به نام سنتلا آسیاتیکا در ترکیبات این کرم به کار رفته که افزایش سنتز کلاژن را افزایش می‌دهد. با افزایش تولید کلاژن بافت آسیب دیده پوست به سرعت ترمیم می‌شود. ژل آلوئه اورا به کار رفته در ترکیبات ضد قرمزی و ضد التهابی بوده که در درمان جوش ، بریدگی ، زخم ها و سوختگی های پوست کاربرد دارد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

عصاره میموزا موجود در کرم درمالیفت تولید ملاتونین را کنترل کرده و از ایجاد لک ناشی از جای زخم جلوگیری می‌کند. این ماده دارای درصد بالایی از هیالورونیک اسید و فلاونوئید است که ترمیم و بازسازی پوست را سرعت می‌بخشد.

کرم بازسازی کننده سینره

کرم ترمیم کننده سینره دارای خاصیت ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی بالا بوده سرعت بازسازی و ترمیم زخم را افزایش می‌دهد. این محصول از ایجاد کلوئید (گوشت اضافه) بر روی پوست جلوگیری می‌کند. ترکیبات ضد التهابی موجود در کرم، التهاب، درد و سوزش ناشی از زخم را به طور موثری کاهش می‌دهد.

این کرم یک لایه محافظتی بر روی زخم ایجاد کرده و با حفظ رطوب بافت، از خشک شدن زخم و خونریزی مجدد جلوگیری می‌کند. ترکیبات ضد باکتری و ضد قارچی موجود در کرم نیز مانع از تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها در محل زخم می‌شود.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی مواد ضد آفتاب بوده و از پوست در برابر امواج UV محافظت می‌کند.

کرم ترمیم کننده هیدرودرم مدل irritated and damaged skins

کرم سیکالفیت هیدرودرم محصولی مناسب برای پوست حساس و آسیب دیده است. این محصول حاوی عصاره آلانتوئین و بیزابولول که التهاب و قرمزی ناشی از زخم را کاهش می‌دهد. این کرم به فرآیند چرخه سلولی و ترمیم بافت کمک کرده و از ایجاد اسکار (جای زخم)جلوگیری می‌کند. ویتامین E موجود در ترکیبات کرم، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و اثرات مضر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کرم فاقد پارابن و ترکیبات حساسیت زاست. افرادی که پوست حساسی دارند می‌توانند با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنند.

کرم بایودرما مدل Cicabio

کرم ترمیم کننده سیکابیو محصولی ایده‌آل برای تسریع بهبود زخم است. این کرم حاوی زینک بوده که علاوه بر کاهش التهاب از رشد و تکثیر قارچ و باکتری بر روی زخم جلوگیری می‌کند. کرم سیکابیو با افزایش سنتز کلاژن بافت پوست را تقویت کرده و سرعت ترمیم آن را بهبود می‌بخشد. مس و Resveratrol موجود در ترکیبات دارای خاصیت ضد التهابی بوده و درد و التهاب زخم را به طور موثری کاهش می‌دهد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کرم حاوی ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید با ایجاد یک لایه نازک بر روی پوست، رطوبت را در بافت پوست حبس کرده و از خشک شدن زخم جلوگیری می‌کند.

کرم ترمیم کننده پوست حساس آیوما مدل CALM

کرم آیوما حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است. این محصول با خنثی کردن اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد، سرعت بهبود بافت آسیب دیده را افزایش می‌دهد. عصاره شیرین بیان موجود در کرم ساز و کاری شبیه به کورتون دارد. این ماده گیاهی التهابات پوستی را بدون عوارض جانبی کاهش می‌دهد. این محصول برای رفع التهابات پوستی بعد از لیزر، میکرودرم و پیلینگ بسیار مناسب است.

کرم هلیابرین مدل Normalizing Cream

کرم بازسازی کننده هلیابرین محصولی ارگانیک و گیاهی برای ترمیم بافت آسیب دیده است. عصاره شبدر شیرین موجود در کرم یک ضد التهاب گیاهی به حساب می‌آید. به همین دلیل این کرم قادر است التهاب، قرمزی، سوزش و خارش پوست آسیب دیده را به خوبی کاهش دهد. این کرم حاوی رغن هسته انگور نیز هست. این روغن سرعت بازسازی لایه سطحی پوست را افزایش داده و از آن محافظت می‌کند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این کرم حاوی ترکیبات ضد التهابی، مرطوب کننده و بازسازی کننده است. ماده‌ای به نام Algisium C در ترکیبات این کرم یافت می‌شود. این ماده از پوست در برابر پیری محافظت می‌کند.

کرم اسکار هیل مدل Scar Esthetique

کرم اسکار هیل حاوی 23 ماده فعال برای ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده است. ترکیبات گیاهی به کار رفته در محصول دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. این ترکیبات با کاهش اثرات رادیکال‌های آزاد سرعت کلاژن سازی را افزایش می‌دهند. با افزایش میزان کلاژن بافت آسیب دیده به سرعت ترمیم می‌شود.

علاوه بر این، ترکیبات گیاهی دارای خواص ضد التهابی نیز هستند. به همین دلیل این کرم التهاب، قرمزی، درد و سوزش را به طور وثری کاهش می‌دهد.گلوکز آمین به کار رفته در ترکیبات این کرم مفاصل، تاندون‌ها و غضروف‌های آسیب دیده را بازسازی کرده و در ترمیم بافت نرم نیز نقش موثری دارد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول برای درمان خطوط چاقی و بارداری، جراحی، کلوئید، هیپرتروفیک، اسکارهای ناشی از عمل های جراحی، تروماتیک، سوختگی ها ، اسکار جوشهای پوستی و ... کاربرد دارد.

نحوه انتخاب یک کرم ترمیم کننده مناسب

کرم ترمیم کننده به سه دسته ملایم، متوسط و قوی تقسیم بندی می‌شود. کرم‌های ملایم معمولا برای درمان زخم‌های سطحی، التهاب و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی و یا رفع جای جوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرم‌های متوسط نیز برای رفع جای زخم و اسکار عمیق، زخم‌ها یا سوختگی‌های خفیف کاربرد دارند.

برای برطرف کردن زخم‌های عمیق و یا رفع اسکار‌های پوستی ناشی از عمل‌های جراحی از کرم‌های قوی استفاده می‌کنند. این کرم‌ها باید با تجویز و زیر نظر پزشک استفاده شوند.

مزایای استفاده از کرم

  • ترمیم بافت آسیب دیده
  •  پیشگیری از عفونت زخم
  •  رفع جای جوش و جای زخم
  •  رفع اثرات ناخوشایند آفتاب سوختگی
  • کاهش سوزش، خارش، قرمزی و درد

شما چه فکر می‌کنید؟

کرم ترمیم کننده حاوی مرطوب کننده، ترکیبات فعال، ترکیبات ضد التهابی و ... است. این محصولات التهابات ناشی از زخم و سوختگی را کاهش می‌دهند. ترکیبات فعال موجود در این محصولات سنتز کلاژن را در بافت افزایش داده و بافت آسیب دیده را به سرعت ترمیم می‌کنند. می‌توانید با شناسایی نوع زخم خود و مشورت با پزشک متخصص محصولی عالی برای بهبود پوست آسیب دیده خود انتخاب کنید.

تجربیات خود را درباره استفاده از محصولات ترمیم کننده با ما درمیان بگذارید.

�ر “10 کرم ترمیم کننده جای جوش قوی و بازسازی کننده پوست [ایرانی / خارجی]

  1. سلام من جای جوش قدیمی دارم هرکاری کردم سابسیژن ومیکرو نیدلینگ اما بی نتیجه به نظر شما کدوم کرم میتونه کمکم کنه ممنون میشم،راهنمایی کنید

  2. سلام صورت من جوش زیادی داشت دکتر رفتم برام قرص روآکوتان تجویز کرد خوشبحتانه مشکل جوشام برطرف شد الان جای جوشهام مونده مثل اسکار شده بنظرتون کدوم کرم رو مصرف کنم برای رفع جای جوش
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. ئلام همه ی محصولاتی که معرفی کردیم مخصوص این کار هستن شما محصولی رو استفاده کنید که با نوع پوستتون سازگاری داره.

  3. توجه کنید که این محصولات هیچ تاثیری بر مشکلات پوستی قدیمی ندارن ، فقط برای ترمیم زخم های درحال بهبودی ممکنه موثر واقع بشن

  4. سلام
    صورت دخترم رو برای اولین بار با بند اصلاح کردم یه هفته بعد جوش زد بالا…لوسیون کلوبتازول استفاده کرد جوش صورتش خشک شده ولی حالت قرمزی و سوختگی گرفته
    شما چه کرمی پیشنهاد میکنید

  5. سلام من پوستم چرب بود وجای جوش دارم و وپوست صورتم الان داره به سمت خشک شدن میره برای از بین بردن جای جوش و شفافیت و شادابی پوستم چه کرمی رو به من پیشنهاد میکنید؟

  6. سلام من زیاد جوش میزنم وجای آنها می مونه وبه صورت من لک داده و حالت اسکار شده ومن مشکل تیروئید دارم دوستان چرب نیست بیشتر به خاطر استرس هست کدام کرم را استفاده کنم که جوشهای که به شکل اسکار در اومده هم درست بشه

  7. سلام من زیاد جوش میزنم وجای آنها می مونه وبه صورت من لک داده و حالت اسکار شده ومن مشکل تیروئید دارم وخیلی خشک نیست وهمچرب نیست بیشتر به خاطر استرس هست کدام کرم را استفاده کنم که جوشهای که به شکل اسکار در اومده هم درست بشه

  8. سلام ، من صورتم همش جوش میزنه و ردشون میمونه☹️☹️ ، نمیدونم چیکار کنم خیلی بد میشه 😭 توروخدا یه راه حل بگین که همشون رد هاشون برن ☹️

    1. سلام، بنظرم صورتتو صب و ظهرو شب باآب و صابون بشور، بعد دیگه هیچی نزن کرم مرم از اینجور چیزا اصلا استفاده نکن خوب میشه من تجربه کردم

      1. سلام من جای جوش هایم مانده قرمز است به نظر شما چ کرمی استفاده کنم که سریع از بین بره من تازه عروس هستم دوست دارم زود تر رفع بشه قشنگ شوم صورتم شاداب بشه

  9. به نظر من که باید برای درمان جای جوش یعنی چاله شدن رفت پیش دکتر لیزر کرد. این کرم ها یا هر کرم دیگه بیشتر باعث لکه شدن صورت میشود

  10. سلام من از روغن ارگان استفاده میکنم خیلی عالیه البته از یک فروشگاه عالی خرید بنام تیکال

  11. سلام ببخشید من صورتم جوشای قرمز داشت الان خشک شدن اما جاشون قرمز مونده فقط هم گونه هام این طوری شدن لطفا یک کرم یاپماد خوب ب من معرفی کنید ممنون

  12. سلام من صورتم جوش سرسیاه داشت الانم جوش نداره ولی جاشون مونده بنظرتون چی خوبه؟؟
    گونه هام مث پوست پرتقال هست والا نمیدونم چیکارکنم
    اگه میدونین چی خوبه لطف کنین بهم معرفی کنید.
    ممنون میشم

  13. سلام من دنبال کرم یا پمادیم که کبودی و سیاهی زخمای کنه و قدیمی و از بین ببیره متونید راهنمایی کنی لطفا چیزی نتیجه بخش باشه برای پوستای حساس باشه و درمان سریع داشته باشه سپاس از محبتتون

    1. سلام من جای جوش هایم مانده قرمز است به نظر شما چ کرمی استفاده کنم که سریع از بین بره من تازه عروس هستم دوست دارم زود تر رفع بشه قشنگ شوم صورتم شاداب بشه

  14. سلام من جای جوش قدیمی دارم شما چه کرمی پیشنهاد میکنین و همچنین برای گودی چشم و خط اخم ؟؟؟

  15. سلام من جای جوش قدیمی دارم شما چه کرمی پیشنهاد میکنین و همچنین برای گودی چشم و خط اخم ؟؟؟

    1. سلام من جای جوش قدیمی داشتم از کرم سی گل فک کنم دو با سه بار خریدم استفاده کرپم ینی انقد خوب شد ک همه تعجب کردن ب همه هم معرفی کردم

  16. سلام من خیلی چیزا استفاده کردم ولی جای جوش هنوز مونده رو بدنم بیشتر باسنم صورتم میشه راهنمای کنید

  17. سلام من یکسال قبل آب جوش ریخت رو دستگاه تناسلیم و سوخت و دور کلاهک آلت تناسیلم قرمز و پوستش ضعیفه.کرم ترمیم الکس استفاده کردم خوب نبود چه کرمی برای این کار خوبه چون قرمزیش اذیتم میکنه‌.البته هیچ دردی نداره.و هر بار رابطه جنسی داشته باشم مجدد قرمز میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید

  18. سلام من کرم های پیشنهادیتونو نگاه کردم ولی خب همشون یه تعریف و خاصیتی داشتن تقریبا …و من پوستم خیلی جوش میزد قبلا و الان جای جوش روی صورتم مونده و رد ناخن هم روی صورتم هست تو بچگی ردش افتاده میشه بهترین کرم یا پمادی که بتونه رد ناخن و جوش رو از بین ببره بهم معرفی کنید

  19. سلام من کرم های پیشنهادیتونو نگاه کردم ولی خب همشون یه تعریف و خاصیتی داشتن تقریبا …و من پوستم خیلی جوش میزد قبلا و الان جای جوش روی صورتم مونده و رد ناخن هم روی صورتم هست تو بچگی ردش افتاده میشه بهترین کرم یا پماد که بتونه رد ناخن و جوش رو از بین ببره بهم معرفی کنید

  20. سلام من صورتم حساس و خشک در حدی که حتی با وجود ضد آفتاب باز هم صورتم قرمز میشه و با گرما میسوزه و سیاه میشه و گاهی اوقات پوسته پوسته میشه اگر هم پشه نیش بزنه جاش به این زودی خوب نمیشه و حتی انگار بخشی از پوست به دلیل خشکی در حال چروکیده شدن هست بهترین کرم معرفی کنید کرم آبرسان و نرم کننده لدورا هم استفاده کردم فایده نداشت

  21. سلام .من ۳۶ سالمه ۲۲ سالم بود برای درمان جوش به پزشک مراجعه کردم قرص دکوتان رو تجویز کردن جوشام رفت ولی جای فرورفتگیشون هنوز هست .لیزر و پانچ و دو جلسه سابسیژن هم رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم .تو رو خدا هر کسی نتیجه ای گرفته برای جای اسکار به منم بگه .حالا یا کرم یا دکتر خوب ممنون میشم .اعتماد به نفسم خیلی پایین اومده .

  22. سلام
    تجربه من در مورد جای جوش‌های قدیمی که از ۱۵ سالگی رو صورتم مونده و بیست سال ازش گذشت سه دوره سرم طلا استفاده کردم که فوق العاده بود و. یک دوره کرم کاتیو. تقریبا جای جوشهامو پر کرد و الان دارم میکرونی لینک میرم. سعی کنید از مواد طبیعی و گیاهی استفاده کنید. سرم طلا خاصیت بازسازی کننده ،جوان کننده و ضد پیری داره و کلاژن سازی می‌کنه پوست رو

  23. سلام خال دخترم را برداشتم جاش مونده چی بزنم بره خیلی ناراحتم چون خالش خیلی کوچیک بود فقط 8 سالشه صورتش خراب کردم😔

  24. من جای جوش دادم مال پونزده سال پیش هستش که مونده وسطحی تقریبا ..پرتقالی شکل شده ..توروخدا اگه کسی ازچیزی استفاده کرده که مشکل من وداشته بگه ممنون ..

  25. سلام صورت منم جای جوش اسکارمونده لطف نموده راهنمای بفرمایید ممنون میشم ازشما

  26. منافذ باز صورت فقط با محلول لایه بردار قوی می رود و زمان میرود پس بهتربود درمان صورت حوصله بخرج دهیم و در معرض افتاب کمتر قرار بگریم یا اصلا و صد افتاب در منزل و بیرون فراموش نشود .

  27. منم جای جوش دارم از دقت کردن بهش اآلرژی گرفتم اعصابم خرد شده کلافه ام.مجرد بودم کم بود الان منافذ باز زیاد دارم چین رو پیشونیمم از فکر زیاد بیشتر شده ٢ماه سرم استفاده میکنم نتیجه نگرفتم دیگه نمیدونم چه کنم😭😥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *