آرایش کردن امروزه از برنامه‌های روتین و همیشگی خانم‌ها است. از آنجایی که آرایش چشم تاثیر مهمی در زیبایی دارد بسیاری از بانوان وقت بیشتری برای آرایش این ناحیه می‌گذارند. البته که در آرایش چشم نباید اغراق کرد بنابراین بهتر است با ترفندها و نکات طلایی و مطابق با اصول و فرم چشم‌ها بهترین و ملایم‌ترین آرایش را در عین زیبایی داشته باشید.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین آرایش چشم برای من کدام است؟ در این مطلب از مینی ژوپ قصد داریم روش‌های مختلفی برای آرایش چشم با توجه به فرم چشم‌ها را آموزش دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین آرایش چشم با توجه به فرم چشم‌ها

بهترین آرایش چشم برای چشم‌های بزرگ

داشتن آرایش چشم‌های بزرگ یک ویژگی مثبت به حساب می‌آید. برای اینکه چشم‌های بزرگ شما جذاب و درخشان دیده شود بهتر است برای آرایش آن‌ها از روش زیر استفاده کنید.

قدم اول

برای شروع آرایش پرایمر را روی پلک خود پخش کنید. اگر پوست خشکی دارید از پرایمرهای کرمی و اگر پوست شما چرب است از پرایمرهای پودر استفاده کنید. در واقع پرایمرهای پودر چربی اضافی پوست را جذب کرده و از براق شدن آن جلوگیری می‌کند. پرایمر از ریزش سایه چشم جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود آرایش چشم دوام بیشتری داشته باشد.

پرایمر چشم زاو مدل ضد حساسیت شماره 259

پرایمر چشم زاو ضد حساسیت و فاقد چربی است. بافت فشرده این محصول استفاده از آن را آسان کرده و شما می‌توانید به سادگی با استفاده از انگشت آن را روی پلک پخش کنید. پرایمر زاو حاوی ترکیبات گیاهی و ارگانیک بوده و آسیبی به چشم نمی‌زند.

کرم پرایمر و زیرسازی آرایش چشم پرستیژ

کرم پرایمر پرستیژ محصولی ایده‌آل برای یکدست سازی پلک و افزایش ماندگاری آرایش است. این پرایمر حاوی ویتامین E و بابونه بده و که بافت پوست را تقویت کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. پرایمر پرستیژ پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد و سطح پلک را صاف و یکدست می‌کند.

قدم دوم

خط چشم پایینی را با استفاده از یک مداد چشم تیره کنید. ما به شما استفاده از رنگ‌های آبی تیره، قهوه‌ای و مشکی را توصیه می‌کنیم. بهتر است از رنگ‌های روشن برای کشیدن خط چشم خودداری کنید چرا که رنگ‌های روشن چشم را درشت‌تر نشان می‌دهند.

مداد چشم استودیو میکاپ مدل Color Smooth شماره 10

مداد چشم استودیو میکاپ محصولی منحصر به فرد برای آرایش چشم است. این مداد فاقد چربی و پارابن است و بافتی نرم و سبک دارد. انتهای این مداد یک فیدر وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک رنگ محو و ملایم برای چشم ایجاد کنید.

قدم سوم

اگر چشم‌های بزرگی دارید برای داشتن بهتری آرایش چشم از سایه تیره استفاده کنید. سایه‌هایی با رنگ تیره چشم‌های درست را خوش حالت و زیباتر می‌کند. پس یک سایه تیره انتخاب کنید و گوشه‌های خارجی چشم را تیره کنید.

سایه چشم ایزادورا مدل Eye Sculptor Bar شماره 22

پالت سایه چشم ایزادورا بارنگ‌های جذاب و هماهنگ اثری زیبا و بادوام دارد. این محصول بافتی سبک داشته و به راحتی روی پلک پخش می‌شود. ماندگاری سایه چشم ایزادورا فوق‌العاده بوده و در اثر تعریق نمی‌ریزد.

قدم چهارم

در این مرحله از آرایش چشم باید با استفاده از خط چشم، خط چشم بکشید. اگر احساس می‌کنید چشم‎های شما خسته و خواب‌آلود است بهتر است خطی دنباله دار روی پلک بکشید.

خط چشم نوت سری Ultra Black

خط چشم نوت فاقد عطر و پارابن و مورد تایید متخصصین پوست است. این محصول به سرعت جذب شده و سریع خشک می‌شود. شما می‌توانید تنها با یکبار استفاده خط چشمی مشکی، مات و نازک رسم کنید. خط چشم نوت ضد حساسیت و مناسب برای افرادی است که چشم‌های حساسی دارند.

قدم پنجم

در مرحله آخر بهترین آرایش چشم برای چشم‌های درشت و بزرگ، مژه‌های خود را فر کنید و با استفاده از یک ریمل حجم دهنده به آن‌ها حالت دهید.

ریمل حجم دهنده لانکوم مدل HYPNOSE

یکی از بهترین مارک ریمل حجم دهنده لانکوم حاوی ویتامین B5، سیلیکون و گلیسیرین است و علاوه بر تقویت مژه‌ها حجم آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد. طراحی این برس فوق‌العاده بوده و با یک حرکت تمامی مژه‌ها را پوشش می‌دهد.

بهترین آرایش چشم مناسب چشم‌های ریز

اگر چشم‌های ریزی دارید نگران نباشید. با استفاده از ترفندهای زیر می‌توانید کاری کنید که چشم‌ها درشت‌تر و زیباتر از حالت عادی به نظر برسند.

برای شروع ابتدا با یک رنگ مناسب برای کانتور انتخاب کنید و با استفاده از براش مناسب خط بالای پلک دقیقا زیر ابرو را کانتور کنید و سپس با استفاده از یک هایلایتر قسمت میانی پلک را برجسته کنید.

پالت هایلایتر گلدن رز مدل Strobing شماره 01

پالت هایلایتر گلدن رز با جلوه براق و اکلیلی یک محصول مناسب برای هایلایت و کانتور پلک است. بافت این سایه بسیار سبک بوده و بدون ایجاد احساس سنگینی تا مدت‌ها روی پلک باقی می‌ماند. این پالت سایه برای انواع پوست مناسب است و ظاهری درخشان و زیبا برای چشم‌‌ها ایجاد می‌کند.

برای داشتن بهترین آرایش چشم، از خط چشم استفاده نکنید. این یکی از رازهای زیبایی برای آرایش چشم ریز است. خط چشم به طور اغراق‌آمیزی باعث می‌شود چشم‌ها کوچکتر به نظر برسد. به جای استفاده از خط چشم، با استفاده از یک سایه یا مداد سفید خط چشم پایینی را سفید کنید و روی پلک را نیز با استفاده از سایه دودی، تیره کنید. با استفاده از این ترفند چشم‌های شما بزرگتر از حالت عادی می‌شود.

مداد آرایشی سه منظوره زاو شماره 614

مداد آرایشی سه منظوره زاو مناسب برای آرایش چشم، ابرو و لب است. این محصول کاملا ارگانیک بوده و فاقد ترکیبات شیمیایی مضر مثل پارابن است. بافت این مداد بسیار سبک، نرم و روان بوده و به راحتی روی پوست کشیده می‌شود. مداد چشم زاو کاملا ضد حساسیت است. اگر چشم‌های حساسی دارید استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کانتور استخوان ابرو

یکی دیگر از ترفندهای زیرکانه برای داشتن بهترین آرایش چشم، کانتور خط ابرو است. برای این کار با استفاده از یک سایه روشن استخوان ابرو را هایلایت کنید. این کار باعث می‌شود چشم‌های شما درشت‌تر به نظر برسد. بهتر است سایه را به خوبی زیر ابرو پخش کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

کانتور کردن دور چشم

یکی دیگر از ترفندهای زیرکانه برای ایجاد بهترین آرایش چشم، کانتور کردن گوشه‌های خارجی چشم است. برای این کار با استفاده از رنگ‌های تیره گوشه‌های خارجی چشم را تیره کنید. سپس با یک سایه سفید یا صدفی گوشه‌های داخلی را روشن کنید. این کار علاوه بر بزرگ کردن چشم‌ها، آن‌ها را درشت‌تر جلوه می‌دهد.

در مرحله آخر و برای تکمیل آرایش خود نیز مژه‌ها را فر کرده و ریمل بزنید.

بهترین آرایش چشم مناسب چشم‌های گرد

چشم‌های گرد معمولا حالت خاصی ندارند. بنابراین با استفاده از برخی نکات که در زیر معرفی می‌کنیم می‌توانید بهترین آرایش چشم را برای این مدل چشم داشته باشید.

برای شروع مانند سایر روش‌ها ابتدا با استفاده از یک پرایمر سطح پلک را یکدست کنید. سپس با یک کانسیلر کمی روش‌تر از رنگ کرم پودر، تیرگی زیر چشم را بپوشانید. در مرحله بعد برای حالت‌دار کردن چشم‌ها با استفاده از یک سایه تیره، گوشه‌های خارجی چشم را به صورت کشیده درآورید. این کار باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند و همچنین از گردی آن نیز کم‌تر به چشم می‌آید.

در مرحله بعد یک خط چشم بلند و باریک روی پلک بکشید. در انتها نیز برای جلوه بهتر چشم‌ها، با یک فرمژه‌ مژه‌ها را حالت‌دار کرده و ریمل بزنید.

ریمل حجم دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express

ریمل حجم دهنده کالیستا یک محصول عالی برای پرپشت نشان دادن مژه‌ها است. این ریمل حاوی ترکیبات گیاهی و دارای الیاف طبیعی و ضدآب است. ماندگاری ریمل حجم دهنده کالیستا فوق‌العاده است و بدون ریزش تا مدت‌ها روی مژه‌ها باقی می‌ماند. این ریمل به سادگی با آب و شوینده‌های معمولی یا محلول‌های پاک کننده چشم به راحتی شسته می‌شود.

بهترین آرایش چشم مناسب چشم‌های پف‌دار

اگر جز آن دسته از افراد هستید که به صورت طبیعی چشم‌های پف کرده دارید. برای داشتن بهترین آرایش چشم به نکاتی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه کنید.

برای آرایش چشم‌های پف‌دار باید از چند رنگ سایه مختلف به طور همزمان استفاده کنید. برای شروع با استفاده از سایه‌های روشن قسمت‌های پایین پلک را تیره کنید. سپس هرچه به سمت بالاتر و نزدیک ابرو می‌روید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. برای تکمیل آرایش خود، مژه‌ها را فر کرده و ریمل بزنید.

پالت سایه چشم سوپرتاچ شماره 02-07

پالت سایه چشم سوپر تاچ حاوی رنگ‌های جذاب و هماهنگ با جلوه براق، مات و اکلیلی است. این سایه چشم بافت نرم و سبک داشته و با استفاده از براش به راحتی روی پلک پخش می‌شود. به دلیل وجود رنگدانه‌های فشرده ماندگاری سایه بسیار بالا بوده و در اثر تعریق از بین نمی‌رود.

چند مدل از بهترین آرایش چشم سال 2021

آرایش چشم جدید
آرایش چشم جدید
آرایش چشم ساده
آرایش چشم ساده
آرایش چشم
آرایش چشم
بهترین آرایش چشم
بهترین آرایش چشم
مدل آرایش چشم
مدل آرایش چشم

شما چه فکر می‌کنید؟

اولین عضو صورت که به نظر بیننده می‌آید چشم‌ها هستند. بنابراین بسیاری از بانوان برای آرایش این ناحیه از صورت وقت زیادی می‌گذارند. از آنجایی که فرم صورت و چشم‌ها در هر فردی متفاوت است انتخاب روش درست برای آرایش چشم کار سختی به نظر می‌رسد.

در این مطلب ما سعی کردیم تکنیک‌های مختلفی برای ایجاد بهترین آرایش چشم معرفی کنیم. با شناسایی فرم چشم خود و استفاده از روش‌های فوق می‌توانید چشم‌هایی زیبا و جذاب داشته باشید.

شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را درباره این مدل‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *