اگر ساقه موها را تجمع سلول‌هایی تصور کنیم که تنفس می‌کنند، سولفات موجود در شامپو قاتل موها محسوب می‌شود! شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی هم رویکرد تازه‌ای در صنعت محصولات مراقبت از مو هستند که این عنصر کشنده را برای همیشه حذف کرده‌اند. تا به حال تجربه استفاده از شامپوهای بدون سولفات را داشته‌اید؟

اصلا چرا زود قضاوت کنیم؟ سولفات‌ها اساس تولید اولین شامپوهایی بودند که تجربه شستشو عمیق پوست‌های مرده، چربی و مواد شیمیایی را برای انسان رقم زدند. این ترکیبات مفید عامل اصلی کف کردن شامپوهایی هستند که همیشه از دیدن ظاهر کف آلودی که روی موها ایجاد می‌کنند به وجد می‌آییم.

با وجود تمام مزایای سولفات‌ها، بعد از مدتی گمانه‌زنی‌ها پیرامون اثرات جانبی سولفات مثل خشکی و ریزش موی سر شروع شد. همین موضوع سرآغاز تولید محصولات فاقد سولفات شد که با استقبال نسبتا خوب از سوی مصرف کننده همراه شد. شما هم به دنبال شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی هستید؟ نقد امروز مینی ژوپ را از دست ندهید.

نقد و بررسی انواع شامپو بدون سولفات ایرانی

پرفروش‌ترین

شامپو استم سل مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

شامپو موهای خشک استم سل محصولی ایرانی، فاقد سولفات و 9 عامل تخریب‌کننده دیگر مو است. این محصول با استفاده از مواد گیاهی و مواد موثر طبیعی فرموله شده و برای شستشو بعد از کراتینه کردن ، دکلره و رنگ مناسب است.

شامپو بدون سولفات ایرانی استم سل حاوی عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات، پرو ویتامین B5 و شی باتر است. این ترکیبات به درمان ریزش مو، رفع شوره سر و تقویت موی سر کمک می‌کنند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ترکیب فاقد سولفات این شامپو آثار زیانبار رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. به علاوه محصول سرشار از ویتامین E ،A و D و سرشار از پروتئین، لسیتین و اسیدهای چرب ضروری برای پوست است.

 

شامپو ضد ریزش و تقویت موهای چرب درمالیفت

شامپو ضد ریزش و تقویت موهای چرب درمالیفت فاقد سولفات، نمک و پارابن است. این ترکیبات فولیکول مو را به مرور ضعیف و با هر بار رنگ زدن موها روند پیری را نیز تسریع می‌کنند. کاربرد این محصول تقویت‌کننده و ضد ریزش مو است. اگر دنبال یک شامپو خصوص موهای آسیب دیده هستشد این مدل مناسب شماست.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • تقویت کننده رشد فولیکول های ضعیف موها و ضد پیری

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده موهای چرب استم سل مدل Oily Scalp

شامپو بدون سولفات ایرانی استم سل فرآورده تخصصی برای مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و کاهش ریزش موی سر است. در فرمولاسیون این محصول سولفات و هر نوع ماده ضد سرطان حذف شده‌اند. این شامپو التهاب و خارش پوست‌سر را کنترل و به موها لطافت، شانه پذیری و درخشندگی فوق العاده‌ای می‌بخشد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

فرمولاسیون فاقد این محصول موجب ضخامت و استحکام بیشتر موهای کرکی و نازک سر می‌شود.

شامپو مو ایروکس مدل Biotin Plus

شامپو مو ایروکس مدل Biotin Plus علاوه بر این که فرمولاسیون فاقد پارابن و سولفات دارد، نرم کننده قوی موهای آسیب دیده است. این محصول به سبب PH بالانس شده به ترمیم و تقویت پیاز مو کمک می‌کند. ضمن این که استفاده روزانه از آن با خواص گیاهی به رفع التهاب پوست سر کمک می‌کند. از کاربرد‌های این شامپو می توان به تقویت‌کننده، ترمیم کننده، حجم دهنده، براق کننده آن اشاره کرد. این مدل مخصوص موهای نازک و شکننده است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این شامپو دارای ترکیبات موثر در ضخیم سازی موها است.

شامپو استم سل مدل Hair loss therapy

سلامتی و پرپشت شدن، تحریک سنتز کلا‍ژن و از بین بردن عوامل مخرب پروتئین بدن تنها بخشی از خواص شامپو بدون سولفات استم سل است. در این محصول از عصاره تریفولیوم پراتنس به همراه استیل تتراپپتید برای کنترل ریزش موهای سر استفاده شده است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، عصاره بابونه، پروتئین هیدرولیز شده سبزیجات، شی‌باتر و پرو ویتامین B5 است. این فرمولاسیون کاملا گیاهی و فاقد سولفات است.

شامپو استم سل مخصوص موهای هایلایت و رنگ شده

ترکیبات به شدت قلیایی نظیر آمونیاک و رنگدانه های بنزنی رنگ مو باعث ریزش و خشکی مو می‌شوند. محصول جدید استم سل فاقد سولفات و حاوی روغن گل گاوزبان، کالاندولا، امگا 3، امگا 6 و پرو ویتامین B5 است. این فرمولاسیون برای احیای کراتینه و آبرسانی موهای آسیب دیده کاملا ایده آل خواهد بود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

شامپو تقویت کننده استم سل فاقد سولفات و هر نوع ماده سرطان زا نظیر پارابن است.

شامپو ضد شوره خشک استم سل مدل Dry Dandruff

عصاره گیاهانی مانند آلوئه‌ورا و روغن درخت چای در شامپو ضد شوره خشک فاقد سولفات استم سل ترکیبی ایده آل برای رفع شوره سر است. 10 عامل مضر از جمله سولفات و پارابن در ترکیبات اصلی این شامپو حذف شده‌اند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

پروکتون اولامین و آلفا گلوکان الیگوساکارید این محصول به رفع قارچ و شوره سر کمک می‌کنند.

شامپو استم سل مدل Oily scalp therapy

فرمولاسیون ملایم و فاقد هر نوع ماده شیمیایی شامپو استم سل به حفظ رطوبت طبیعی پوست و مو ،تنظیم و کنترل چربی توسط غدد سباسه پوست سر و جلوگیری از عود مجدد شوره کمک می‌کند.

 

نقد و بررسی انواع شامپو بدون سولفات خارجی

شامپو و نرم کننده مو آیس کریم مدل Karyn

در ترکیبات شامپو Karyn از موادی مانند سولفات استفاده نشده است. همینطور این شامپو فاقد سیلیکون است. مواد دیگری مانند پارابن و پارافین نیز برای ساخت این شامپو استفاده نشده است. این شامپو به جای سولفات از سورفکتانت مدرن استفاده می کند که برای لطافت و سلامت موهای بسیار عالی است.

ترکیبات این شامپو خاصیت ضد شوره و ضد چربی دارد. شامپو Karyn برای موهای آسیب دیده و شکننده طراحی و تولید شده است. استفاده این محصول برای تمام سنین چه آقایان و چه خانم ها توصیه می‌شود. علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، خواص دیگر این شامپو شامل مرطوب کنندگی، تازه سازی و تغذیه مو نیز می‌شود.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

ترکیبات این شامپو علاوه بر تمیز کردن موها خواص درمانی و تازه سازی موها نیز می‌شود.

شامپو مو لافارر مدل ضد ریزش

شامپو بدون سولفات و ضد ریزش لافارر حاوی عصاره‌های طبیعی چای و هسته انار است که تثبیت کننده قوی رنگ مو هستند. این محصول فاقد سولفات بوده؛ با این حال میزان کف کنندگی آن روی سر در عین هایپوآلرژیک بودن بیش‌تر از سایر محصولات ایرانی بازار است.

پروتئین هیدرولیز شده سویا و گندم حاوی ویتامین E و دکسپانتنول هستند و به تقویت ساقه موهای آسیب دیده و رنگ شده کمک می‌کنند.

  • کاربرد این شامپو تقویت‌کننده گی، ضد ریزش، استفاده روزانه، تثبیت‌کننده رنگ است. شامپو لافارر بدون سولفات مخصوص موهای آسیب دیده، موهای رنگ شده، انواع موها بوده و حاوی عصاره هسته انار و چای سبز و ویتامین B5 و E است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

حاوی پروتئین گیاهی

شامپو مو لایتنس مدل آرگان

شامپو مو لایتنس مدل آرگان فاقد ترکیبات سولفات است. طرز استفاده این شامپو بسیار آسان است. مقادری از شامپو را برای ۵ تا ۱۰ دقیقه بر روی موهایتان ماساژ می‌دهید سپس آب می کشید. بعد از شامپو همین روند را برای استفاده از نرم کننده انجام می‌دهید.

این محصول تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد و در بسیاری از سالن های زیبایی نیز استفاده می‌شود. عصاره روغن آرگان موجود در این شامپو برای انواع موهای آسیب دیده و حساس ایده آل است. ویتامین های به کار رفته در ساخت این محصول برای بازسازی، تقویت و برق دادن به موها مناسب هستند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

شامپو مو لایتنس حاوی ویتامین e و امگا ۳ است که به موهای شما لطافت و جوانی می دهد.

شامپو کراتینه آگرادو مدل KERATIN

شامپو کراتینه آگرادو مدل KERATIN کمپلکس اختصاصی موهای شما برای رفع وز شدگی موها است. این محصول حاوی کراتین هیدرولیز شده است. بنابراین علاوه بر این که با سولفات موجب تخریش و آسیب به پوست سر نمی‌شود فرمولاسیون غنی و تقویت کننده پیاز مو دارد. کاربرد این شامپو نرم‌کننده‌گی، ترمیم کننده، براق کننده، صاف کننده  بوده و همچنین حاوی عصاره کراتین و ویتامین‌ E است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • فرمولاسیون ویژه به منظور ترمیم بافت مویرگ ها
  • مناسب برای صاف کردن موهای فر و مجعد و رفع وز مو

شامپو مو مونتورینو مدل بلوبری

شامپو ویتامینه مونتورینو هیچگونه سولفات پارابن و سدیمی ندارد. اگر موهایتان را کراتینه می کنید، این شامپو را می توانید بعد از کراتینه کردن استفاده کنید. همچنین بعد از بوتاکس مو نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید. شامپو مو مونتورینو مدل بلوبری برای موهای رنگ شده و موهای نازک و حساس نیز یک گزینه عالی است. این شامپو ایتالیای برای انواع مو و استفاده خانم ها و آقایان نیز بسیار علی است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • ترکیبات این شامپو بدون سولفات شامل عصاره بلوبری و ویتامین های A ویتامین k و ویتامین C می‌شود.

شامپوی مو یانسی بعد کراتین بدون سولفات

شامپو مو یانسی بعد کراتین حاوی ترکیبات پرو کراتین و نوعی پروتئین ترمیم کننده برای بافت مو است. به همین دلیل استفاده از آن بعد از کراتینه کردن که بار زیادی از مواد شیمیایی به مو تحمیل می‌شود توصیه می‌شود.

این شامپو حاوی یک کلاژن دریایی است که ساقه نازک و شکننده مو را در طی استفاده مداوم تقویت و مستحکم می‌کند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • حاوی کلاژن دریایی موثر در تقویت ساقه‌ها

شامپو مو کلینیک مدل کراتینه

شامپو مو کلینیک برای مواظبت و مراقبت بعد از کراتینه کردن مو استفاده می‌شود و مخصوص این کار است. دلیل استفاده از شامپوهای مخصوص کراتینه این است که کراتین از روی موها پاک نشود و زیبایی خود را حفظ کند. این محصول از مواد مغذی مانند ویتامین a و e و c تهیه شده است. مواد دیگری مانند امگا ۶ و امگا ۹ نیز در ترکیبات این محصول وجود دارد. اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان به کار رفته در این شامپو برای نرم کنندگی و طراوت بخشیدن به موها عملکرد بی نظیری دارند.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • این محصول حاوی انواع ویتامین و اسیدهای مفید برای محافظت از موهای شما است.

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو برکلی مدل keratin a72

این شامپو ترکیبات مضر سولفات ندارد. به جای سولفات از کراتین فعال در این شامپو استفاده شده است. این شامپو برای انواع موهای رنگ شده و کراتینه استفاده میشود. چرا که با این شامپو رنگ و لطافت موها حفظ می‌شود. این محصول تولید انگلیس و یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات موجود در بازار به شمار می‌رود. شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو برکلی حاوی ویتامین های e ویتامین b5 ویتامین b12 و ویتامین b1 است.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • این محصول برای میزان سازی چربی مو و پوست سر تولید و استفاده می‌شود.

شامپو و نرم کننده مو او جی ایکس مدل کراتین

شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس موهای شما را براق و صاف می‌کند. این شامپو از روغن‌ها و عصاره‌های مغذی گیاهی استفاده می‌کند. می‌توانید از این محصول برای شستشوی موهای نازک، موهای خشک، موهای فر و حتی موهای رنگ شده استفاده می شود.

برای تاثیر بهتر شامپو کراتین برزیلی اوجی ایکس، باید آن را در کنار نرم‌کننده کراتین استفاده کرد. این کار باعث رطوبت و ترمیم شدن مو می‌شود. این شامپو بدون سولفات ملایم است و برای شستشوی روزانه موها مناسب است. این شامپو دارای ترکیبات روغن نارگیل و پروتئین کراتین است. روغن نارگیل، پروتئین‌های کراتین، روغن آووکادو و کره کاکائو ترکیبات بسیار مفیدی برای موها هستند که در این محصول وجود دارند. روغن نارگیل که حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است، در کنار پروتئین‌های کراتین که بخشی مهم از مولکول‌های سازنده موها هستند.

مواد داخل این شامپو می‌تواند موهای فرفری و آسیب‌دیده را به موهایی صاف و سالم تبدیل کند. شامپو بدون سولفات OGX یک ترکیب مناسب برای توازن pH پوست و مو است. نکته مهم این شامپو حفظ یک سطح اسیدی مناسب است که با استفاده از آن موهای سالم تری خواهید داشت.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • شامپو کراتین برزیلی OGX برای شستشوی موها با pH متعادل، اسیدیته طبیعی و حفظ سلامت پوست و مو به طور کامل مناسب است.

شامپو مو سوکین مدل Hydrating

شامپو Sukin Volumising یک حجم دهنده برای موهای شما است. این محصول فاقد هرگونه سولفات است. شامپو حجم دهنده موی ساکین حاوی پروتئین برنج برای استحکام دادن به موها است. همینطور توسط عصاره های انبه، آناناس و پاپایا تغذیه کامل مو و پوست سر را انجام می دهد. این شامپوی حجم دهنده ترکیبات سولفات، سیلیکون و هر گونه ماده شیمیایی مضر را ندارد. در بسیاری از نمونه ها بعد از صاف کردن موها، میزان کم حجم بودن موها بیشتر به چشم می آید. البته این موضوع را هم بدانید که بعد از صافی مو (کراتین یا بوتاکس) شامپوهای حجم دهنده مو را پرپشت و زیباتر می‌کند. این شامپو بدون سولفات و نمک برای انواع مو مانند موهای کم حجم و ظریف نیز مناسب میباشد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • شامپو حجم دهنده Sukin Volumising، علاوه بر افزایش حجم موها، با فرمولاسیون طبیعی، عصاره‌های مغذی و عدم استفاده از سولفات و سیلیکون، به موهای کم حجم و نازک حالت و حجم طبیعی می‌بخشد.

شامپو مو آدیسا دارای فرمولاسیون بسیار ملایم بودن و برای موهای کراتینه مناسب است. همچنین بدون تأثیر منفی بر روی موها و پوست سر، آلودگی و چربی اضافه را به طور کامل از بین می‌برد. این محصول با استفاده از کافئین، کراتین و پروتئین‌های هیدرولیز شده، باعث تقویت موهای رنگ شده و کراتینه شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.عصاره گندم و سویا، موها را ترمیم و تغذیه کرده و همچنین استحکام و حجم مو را افزایش می‌دهد.

آن چه این محصول را متمایز می‌کند

  • شامپو بدون سولفات آدیسا، با استفاده از کراتین و پروتئین‌های هیدرولیز شده، موهای کراتینه شده را تقویت کرده و به آنها حجم، برق و نرمی می‌بخشد.

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو هاروست مدل Keratin

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو هاروست عاری از ترکیبات سولفات است. سازمان غذا و دارو این محصول را تایید کرده است. این محصول با انواع موهای آسیب دیده و خشک سازگار است. ویژگی های مانند آبرسانی، تقویت کنندگی و ترمیم و نرم کنندگی از نکات مهم این شامپو هستند.

حتما شما هم بعد از مدت‌ها شستشوی موی سر با شامپو معمولی، تغییر جنس و حالت موها را احساس کرده‌اید. اگرچه این موضوع دلایل مختلف هورمونی، تغذیه‌ای، سبک زندگی و سن دارد اما سولفات قاتل اصلی موهای خوش حالت شما است!

سولفات و اثرات مخرب آن روی پوست و موی سر

سولفات از جمله ترکیبات سورفاکتانت نظیر فوم، امولسیون و پاک کننده‌ها است که باعث رفع تمام مواد زائد روی پوست و موی سر می‌شود. با این حال مقادیر سولفات موجود در شامپوها باعث کاهش آب و چربی طبیعی موها می‌شوند. اما این همه عوارض جانبی سولفات نیست!

بسیاری از انواع شامپو بدون سولفات ایرانی با خواص ضد التهاب و نرم کنندگی عرضه می‌شوند. چرا که سولفات علاوه بر خشکی مو باعث التهاب، سرخی، خارش و تخریش پوست سر می‌شود. بنابراین علاوه بر این که هر نوع شامپو برای موهای چرب، موی خشک یا مختلط باید متناسب با موهای شما خریداری شود، بهتر است فاقد سولفات باشد.

یکی دیگر از اثرات مخرب سولفات‌ها روی مو، کمرنگ شدن رنگ مو بعد از مدت کوتاه است. این رنگ مو می‌تواند رنگ طبیعی موهای شما باشد که سولفات روند تغییر آن و خاکستری شدن را تسریع می‌کند. یا این که رنگ موی مصنوعی باشد که طبق معمول استفاده می‌کنید. مزیت محصولات مراقبت از موهای رنگ شده ترکیبات فاقد سولفات آن‌ها است.

ترکیبات سولفات در انواع شامپوها را بشناسید

تفاوت شامپو بدون سولفات ایرانی با سایر شامپوها نه فقط با برچسب روی محصول، بلکه با ترکیبات به کار رفته در آن مشخص می‌شود.

سدیم لورت سولفات، سدیم لوریل سولفات و آمونیوم لورت سولفات از ترکیبات متداولی هستند که ممکن است بارها و بارها روی فوم شستشوی صورت یا خمیردندان دیده باشید. همین ترکیبات در ساختار شستشو دهنده شامپو بدون سولفات ایرانی نیز دیده می‌شود.

ناگفته نماند که اثرات جانبی انواع سولفات‌ها روی پوست سر یکسان نیست. مثلا تخریش سطحی لوریل سولفات از لورت سولفات شدیدتر است. یا ترکیب سولفات با آمونیوم آسیب‌زاتر از ترکیب آن با سدیم خواهد بود.

چه کسانی به شامپو بدون سولفات نیاز دارند؟

با وجود تنوع شامپوهای بازار نمی‌توان برای همه نسخه یکسانی بابت استفاده از انواع شامپو بدون سولفات ایرانی پیچید. با این حال افرادی که موهای حساس، نازک و پوست آسیب پذیری دارند کاندید استفاده از شامپوهای فاقد سولفات هستند.

اگر از شامپو بدون سولفات ایرانی استفاده می‌کنید ممکن است بیش از همیشه به ماساژ موها برای رفع چربی و آلودگی‌ها نیاز داشته باشید. اما این بدین معنا نیست که فرمولاسیون فاقد سولفات به خوبی کف نمی‌کند!

یکی از جایگزین‌های سولفات در انواع شامپو بدون سولفات ایرانی کوکامیدو پروپیل بتائین ( سورفکتانت استخراج شده از روغن نارگیل) است. این ترکیب باعث می‌شود قدرت شویندگی شامپوهای فاقد سولفات تا حد زیادی با شامپوهای سولفاته برابری کند.

شامپو سولفاته با بدون سولفات؟

اکثر افراد با شامپوهای سولفاته تجربه خوشایندی از شستشوی مو و پوست سر دارند. بنابراین استفاده از شامپوهای سولفاته لزوما آسیب زا نیست. مثلا اگر موهای چربی دارید و از قارچ یا شوره سر رنج می‌برید، انواعی از بهترین شامپو ضد قارچ با سولفات فرآوری می‌شوند. سولفات این شامپوها به رفع چربی و شوره کمک می‌کند.

شامپو بدون سولفات ایرانی برای افرادی که موهای خشک، آسیب دیده یا حساسی دارند توصیه می‌شود. اگر ریزش مو، خارش یا التهاب پوست سر دارید یک بار شامپوهای فاقد سولفات را امتحان کنید.

سوالات متداول پیرامون خرید شامپو بدون سولفات ایرانی

شامپو بدون سولفات چیست؟

در فرمولاسیون شامپوهای فاقد سولفات از ترکیباتی نظیر سدیم لوریل سولفات یا سدیم لورت سولفات استفاده نمی‌شود. ترکیبات سولفاته باعث خشکی و تخریش پوست‌های حساس در دراز مدت می‌شوند.

شامپو بدون سولفات چی خوبه؟

انواع شامپو بدون سولفات ایرانی که فاقد پارابن و حاوی ترکیبات گیاهی هستند به کاهش خشکی و ریزش مو کمک می‌کنند.

چرا شامپو بدون سولفات بخریم؟

مقادیر سولفات موجود در شامپوها باعث جذب آب و چربی طبیعی موها می‌شوند. شامپو بدون سولفات ایرانی برای افرادی که موهای خشک، آسیب دیده یا حساسی دارند توصیه می‌شود.

شما چه فکر می‌کنید؟

انواع ترکیبات سولفات نظیر سدیم لوریل سولفات باعث خشکی و التهاب پوست سر می‌شوند. از این رو شامپو بدون سولفات ایرانی با فرمولاسیون سبک‌تر به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست افرادی که موهای حساسی دارند کمک می‌کند. شامپو بدون سولفات برای مراقبت از مو گزینه ای عالی است.

شامپوهای فاقد سولفات کف کنندگی کم‌تری نسبت به شامپوهای معمولی دارند. اما این به معنای شستشوی کم‌تر نیست. فقط کافی است هنگام استحمام بیش‌تر موها را ماساژ دهید تا از عمق شستشو اطمینان کسب کنید.

�ر “20 شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی 2023

    1. سلام بله حتما چند مدل از بهترین شامپوهای خارجی بدون پارابن و سولفات رو هم بزودی معرفی خواهیم کرد.

  1. سلام وقت بخیر ببخشید شامپو استم سل بدون سولفات برای موهای خشک هم هست؟ ضمن اینکه من پیاز موهام خیلی ضعیف شده و ریزش شدید پیدا کردم و حجم موهایم یک سوم موهای فیلم شده ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *