چیزی که خانم‌ها هنگام خرید به آن توجه بسیار می‌کنند خرید لوازم آرایش چشم خوب است. چرا که آرایش چشم در زیبا نشان دادن صورت اهمیت بسیاری دارد. در واقع اولین عضو صورت که توجه مخاطبان را جلب می‌کند چشم‌ها شماست. به همین دلیل نیز آرایش این عضو اهمیت زیادی دارد. سایه چشم یکی از لوازم محبوب برای آرایش چشم است.

در این مطلب مینی ژوپ قصد داریم انواع مدل سایه چشم که در بین طرفداران مد و زیبایی محبوب هستند را معرفی کنیم.

اگر شما نیز به زیبایی آرایش چشم خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید آرایشی مطابق با مد روز داشته باشید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

7 مدل سایه چشم جدید و پرطرفدار سال 2020

سبک‌های مختلفی برای کشیدن سایه چشم وجود دارد. در این قسمت با انواع مدل سایه چشم که طرفداران زیادی دارد آشنا شوید.

مدل سایه چشم اکلیلی تیره

در این مدل ابتدا سه نقطه از چشم با استفاده از یک مداد مشکی چرب به طور کامل سیاه کنید. سپس با استفاده از یک پالت سایه تیره، رنگ مشکی زغالی را روی پلک پخش کنید. در این مرحله سایه چشم زغالی باید روی پلک محو شود. در مرحله آخر نیز با یک سایه اکلیلی نقاط محو نشده را پوشش دهید.

نکته: برای تکمیل آرایش می‌توانید با استفاده از مداد سیاه زیر پلک را خط نازکی کشیده و با سایه مشکی خط مورد نظر را مات کنید.

سایه چشم این لی مدل Black Amber

پالت سایه چشم این لی محصولی با کیفیت و ماندگار برای آرایش چشم است. این پالت دارای 4 رنگ هماهنگ است که امکان ایجاد سایه‌ای زیبا و منحصر به فرد را برای شما فراهم می‌کند. بافت این محصول مخملی بوده و بدون ایجاد حس سنگینی ساعت‌ها روی پلک باقی می‌ماند.

این محصول دو برس متفاوت برای پخش کردن سایه دارد. آینه تعبیه شده در بسته بندی این سایه، امکان استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

بافت سبک و مخملی این محصول پوششی یکدست در سطح پلک ایجاد می‌کند.

سایه چشم دودی

آرایش چشم دودی از گذشته تاکنون طرفداران بسیار زیادی دارد. می‌توان گفت امسال نیز این مدل سایه چشم جدید و بسیار پرطرفدار است. برای کشیدن این مدل سایه چشم ابتدا با پرایمر مخصوص چشم، سطح پلک را یکدست کنید. علاوه بر این پرایمر ماندگاری آرایش چشم را به طور موثری افزایش می‌دهد. در مرحله سایه سیاه یا زغالی مورد نظر خود را روی پلک پخش کرده و محو کنید.

سایه چشم مای شماره 020

سایه چشم مای یکی از محصولات پرطرفدار این برند است. رنگ این محصول مشکی مات و مناسب برای افرادی است که به رنگ دودی و مشکی علاقه دارند. بافت این سایه بسیار سبک بوده و به راحتی روی پلک پخش می‌شود.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

ماندگاری و کیفیت بالای بدنه یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سایه چشم است. این محصول فاقد مواد حساسیت زا بوده و برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند بسیار مناسب است.

مدل سایه چشم نارنجی کدویی

سایه چشم نارنجی کدویی یکی از پرطرفدارترین آرایش‌هایچشم در سال 2020 است. این رنگ بسیار جذاب و چشم نواز و مناسب برای تمام فصول سال است. برای استفاده از این مدل کافی است سایه چشم نارنجی، کدویی را به طور کامل روی پلک خود پخش کنید. برای افزایش جذابیت چشم‌ها و تکیل آرایش نیز خط چشمی تیره و مات نیز روی پلک بالایی خود بکشید.

پالت سایه چشم سوپر تاچ شماره 04-14

این پالت سایه حاوی چندین رنگ جذاب، زیبا است. رنگ‌های این پالت براق، مات و اکلیلی بوده که چشم‌ها را جذاب و متفاوت می‌کند. رنگ‌های این پالت بسیار طبیعی، متنوع و کاربردی است. با استفاده از رنگ‌های هماهنگ این پالت می‌توانید آرایش چشمی زیبا و متفاوت داشته باشید.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

بافت این محصول سبک است اما ماندگاری بالایی ندارد.

سایه چشم گربه‌ای

برای داشتن یک‌ آرایش گربه بجز کشیدن خط چشم گربه ای می‌توان با سایه چشم هم این مدل را کشید. یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار مدل سایه چشم گربه‌ای است. برای کشیدن این مدل معمولا از سایه‌هایی به رنگ آبی کلاسیک استفاده می‌شود. برای کشیدن این سایه یک رنگ آبی  تیره انتخاب کرده و آن روی روی سطح پلک خود پخش کنید. مطمئن شوید که سایه را به صورت گربه‌ای انتها و ابتدای چشم‌های خود می‌کشید.

پالت سایه چشم لالا تاپ مدل Best Grim شماره H 1

این مدل از پالت سایه چشم محصولی با کیفیت و همتای محصولات خارجی است. این پالت حاوی مواد اولیه با کیفیت بوده و مناسب برای افرادی است که چشم‌های حساسی دارند. رنگ‌های این پالت زیبا و درخشان بوده و برای آرایش روز یا شب کاربرد دارد. پالت لالا تاپ دارای بافتی نرم و سبک و مناسب برای آرایش‌های لایت و ملایم است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

بافت سبک و مخملی این سایه بدون چین خوردگی روی پلک پخش شده و ماندگاری بالایی دارد.

مدل سایه چشم آمبره

جالب است بدانید آمبره تنها برای رنگ مو استفاده نمی‌شود. این مدل از سایه چشم جدید و ترند سال 2020 است. این مدل به شما اجازه می‌دهد که از رنگ‌های مختلف برای افزایش جذابیت چشم‌های خود استفاده کنید. برای کشیدن این مدل به پالت‌هایی که دارای یک طیف رنگی هستند احتیاج دارید.

برای شروع ابتدا با استفاده از یک پرایمر مخصوص چشم، پلک‌های خود را مرطوب کنید. سپس با استفاده از روشن‌ترین رنگ پالت گوشه چشم را روشن کنید. تناژ متوسط را در مرکز پلک و رنگ‌های تیره‌تر را در انتهای پلک خود بکشید.

پالت سایه چشم اکالان سری Classic Earth Tone شماره 02

پالت سایه اکالان حاوی رنگ‌های متنوع و منحصر به فرد برای آرایش چشم است. ترکیب رنگ این پالت هماهنگ و متنوع بوده و مناسب برای آرایشی لایت و ملایم است. رنگدانه‌های رنگ‌های این پالت بسیار قوی و با کیفیت بوده و یک براش عالی نیز در بسته وجود دارد که سایه کشیدن را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

طیف رنگ هماهنگ و کیفیت بالا از نقاط قوت این محصول است.

معایب محصولی که خریداری می‌کنید

دوام پایین و ماندگاری کم از جمله نقاط ضعف این پالت است.

سایه چشم هایلایت

سایه چشم هایلایت مدلی متفاوت و خاص برای افرادی است که طرفدار آرایش‌های خاص و متفاوت هستند. برای این مدل از سایه چشم باید از سابه‌هایی با رنگدانه‌های قوی استفاده کنید. در این سبک می‌توانید از رنگ زرد، صورتی روشن و سبز لیمویی و یا حتی آبی کلاسیک (رنگ سال 2020) استفاده کنید.

برای شروع ابتدا پرایمر را روی پلک پخش کنید. پرایمر علاوه بر یکدست کردن سطح پلک ماندگاری آرایش را نیز بیشتر می‌کند. سپس بعد از انتخاب رنگ مورد نظر خود سایه را روی پلک پخش کنید.

پالت سایه چشم زویی ارگانیک مدل Breeze

پالت زویی محصولی ارگانیک با رنگ‌هایی منحصر به فرد برای آرایش چشم است. این محصول حاوی عصاره گیاهان ارزشمندی همچون گل یاس، رز و بابونه بوده و با انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی شده است. بافت سایه سبک بوده و پوششی عالی و کاملا طبیعی دارد.

این سایه فاقد تالک و سایر مواد شیمیایی مضر است. بانوان باردار و شیرده نیز می‌توانند با خیالی آسوده از محصول استفاده کنند.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

این محصول حاوی ترکیباتی است که بافت اطراف چشم را بدون کوچکترین تحریک و حساسیت تقویت می‌کند.

مدل سایه چشم آبی پاستلی

به طور کلی رنگ‌های پاستلی این روزها طرفداران خاص خود را دارد. از سال 2019 تاکنون طیف رنگ آبی جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و میکاپ دارد. این روزها اما آبی پاستلی نیز بسیار پرطرفدار است. این رنگ ملایم و زیبا جذابیت و درخشندگی چشم‌ها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. اگر از این رنگ برای آرایش چشم‌های خود استفاده می‌کنید سایر آرایش خود را ساده انجام دهید تا آرایش چشم‌ها و این رنگ زیبا جلوه بیشتری داشته باشد.

پالت سایه چشم ایو سن لوران مدل couture palette شماره 10

پالت سایه ایو سن لوران حاوی رنگ‌های متنوع جذاب و متناسب  با هر نوع سلیقه است. این پالت متشکل از رنگ‌های روشن و جذاب بوده و مناسب برای افرادی است که به دنبال آرایش‌های جذاب و متفاوت هستند. بافت سبک است و به راحتی با استفاده از برس روی پاک پخش می‌شود.

سایه چشم دودی طلایی

این مدل سایه چشم مناسب برای افرادی با رنگ چشم تیره بخصوص قهوه ای است. چرا که این رنگ جذابیت و گیرایی رنگ چشم قهوه‌ای را افزایش می‌دهد. برای افزایش جذابیت چشم‌ها در کنار رنگ طلایی از رنگ دودی برای تکمیل آرایش استفاده کنید.

اگر دوست ندارید از رنگ دودی استفاده کنید با استفاده از یک مداد چشم قهوه‌ای یا مسی، سایه چشم طلایی را زیباتر کنید.

پالت سایه چشم نیود شماره 02

سایه چشم نیود شماره 02ُ، 12 رنگ مختلف برای آرایش چشم دارد. این سایه طیف رنگ جذاب و هماهنگ داشته که با انواع رنگ پوست و چشم‌ها متناسب است. این محصول رنگ‌های براق، مات و اکلیلی دارد.

سایه چشم سبز

از دیگر رنگ‌های جذاب و پرطرفدار برای آرایش چشمُ رنگ سبز است. این مدل برای افرادی که پوست سفید و چشم‌های فندقی یاقهوه‌ای دارند بسیار مناسب است. برای افزایش جذابیت و گیرایی این رنگ می‌توانید آن را با سایه هلویی ترکیب کنید.

پالت سایه چشم دودو گرل مدل G18 شماره 01

پالت سایه دودو گرل حاوی رنگ‌های جذاب و متنوع است. رنگٰهای موجود در این پالت با یکدیگر هماهنگ بوده و کار شما را برای سایه کشیدن آسان می‌کند. رنگ‌های این محصول پیگمنت (رنگدانه‌های) بالایی داشته و به راحتی روی پلک پخش می‌شود. جلوه رنگ‌های این سایه مات، براق و اکلیلی می‌باشد.

آنچه محصول را متمایز می‌کند

کیفیت و ماندگاری بالای سایه چشم دودو گرل راز موفقیت این محصول است.

سایه چشم نقره‌ای

مدل سایه چشم‌ نقره‌ای از جمله مدل‌های پرطرفدار در میان بانوان است. ترکیب سایه نقره‌ای با سایه دودی به طرز شگفت انگیزی جذابیت چشم‌ها را افزایش می‌دهد. ترکیب سایه نقره‌ای با رنگ‌هایی مثل متالیک، سربی و نقره‌ای پلاتینی مناسب برای افرادی است که رنگ چشم قهوه‌ای دارند.

 

پالت سایه چشم لیدی گاش سری Classic Earth Tone

این پالت حاوی رنگ‌های متنوع و هماهنگ است. بافت این محصول بسیار سبک و فاقد ترکیبات شیمیایی است. افرادی که پوست حساسی دارند با خیال آسوده می‌توانند از سایه چشم لیدی گاش استفاده کنند. این پالت گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال سایه‌های براق و شاین‌دار هستند.

انواع سایه چشم

سایه چشم انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این قسمت با دسته بندی سایه‌های چشم آشنا شوید.

سایه چشم پودری

این مدل سایه چشم مناسب افرادی است که تجربه چندانی در آرایش ندارند. سایه‌های پودری به صورت فشرده در یک پالت و یا به صورت تک رنگ به فروش می‌رسد. سایه چشم‌های پودر به صورت مات، براق و اکلیلی به طراحی و تولید می‌‌شوند.

برای استفاده از این سایه‌ها بهتر است از براش‌های مخصوص سایه استفاده کنید. در غیر این صورت احتمال آسیب به پلک و پوست حساس دور چشم افزایش می‌یابد.

سایه چشم کرمی

سایه‌ چشم کرمی محصولی متفاوت برای افرادی است که به دنبال تغییر در مدل آرایش چشم خود هستند. این مدل از سایه چشم براق بوده و یک ظاهر درخشان و براق به لک‌ها می‌دهد. توصیه می‌کنیم اگر پوست چربی دارید از این محصولات استفاده نکنید.

سایه چشم‌های کرمی به صورت تک رنگ و در ظرف‌های کوچک عرضه می‌شوند. برای استفاده از این محصولات بهتر است از براش‌هایی که سر های بزرگ دارند استفاده کنید. براش‌های بزرگ از مانع از سریز شدن محتویات سایه می‌شوند.

سایه چشم مایع

این مدل از سایه‌ها ظاهری شبیه به رژ لب مایع دارند. بین مدل از سایه چشم برای افراد مبتدی مناسب نبوده و به افرادی که حرفه‌ای هستند پیشنهاد می‌شود. این سایه‌ها رنگ‌های متنوعی داشته و به صورت تک رنگ به فروش می‌رسند. این محصولات به سرعت روی چشم خشک می‌شوند بنابراین ممکن است کنترل آن سخت به نظر برسد.

نکات طلایی و مهم برای سایه زدن

برای داشتن آرایشی زیبا و جذاب، نکات زیر را رعایت کنید:

  • بهتر است هنگام سایه زدن چشم‌های خود را باز بگذارید. این کار باعث می‌شود سایه را دقیق تر روی پلک خود پخش کنید.
  • پیش از استفاده از رنگ اصلی سایه، یک رنگ خنثی مثلا رنگ سفید را روی پلک خود زده و سپس رنگ اصلی را استفاده کنید. این کار علاوه بر افزایش ماندگاری جذابیت سایه را دو چندان می‌کند.
  • توصیه می‌کنیم از سایه‌های متناسب با رنگ چشم خود استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از تناژ آبی برای چشم‌های قهوه‌ای و از رنگ‌های تیره برای چشم‌های روشن استفاده کنید.

بهترین مدل سایه چشم

اگر به دنبال آرایشی متفاوت و جذاب هستید ما به شما استفاده از رنگ‌های روشن و پاستلی را پیشنهاد می‌کنیم. برای مجالس شب و یا عروسی استفاده از مدل اکلیلی توصیه می‌شود. برای مهمانی‌های ساده و خودمانی نیز می‌توانید از رنگ‌های ساده و به اصطلاح رنگ‌های نود استفاده کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

سایه چشم جذابیت و زیبایی آرایش شما را دو چندان می‌کند. سایه‌ها انواع مختلفی داشته و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از محصولات پودر، کرمی یا مایع استفاده کنید. این محصولات به صورت فشرده و پالت و یا به صورت تک رنگ به فروش می‌رسند. با ترکیب رنگ‌های مختلف و اندکی خلاقیت چشمان خود را با استفاده از سایه چشم جذاب و زیباتر کنید. توصیه می‌کنیم برای انتخاب بهترین مارک سایه چشم، مدل و رنگ چشم خود را در نظر بگیرید.

نظرات، پیشنهادات و توصیه‌های خود را درباره انتخاب مدل سایه چشم و محصولات این وسیله محبوب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *