آلودگی هوا، تعریق مداوم، لوازم آرایش و پاتوژن‌ها بین شما و پوستی که همیشه آرزویش را داشته‌اید فاصله انداخته است؟ فرمول‌های زیادی برای ترمیم و بهبود پوست‌های آسیب دیده و خشک وجود دارد. برخی تکنیک‌های لایه برداری را برای تازه کردن و از بین بردن بافت مرده سطح صورت استفاده می‌کنند؛ اما راه‌های ارزان قیمت‌تر همین‌ جا و در یک قدمی شما قرار گرفته است.

انواع کرم آبرسان دارای فرمول تخصصی و منحصر به فردی هستند که امروزه برای جلوگیری از پیری زودرس و احیای پوست استفاده می‌شوند. در میان محصولات بازار انواع کرم آبرسان کامان بیش از هر برند دیگری توانسته‌اند رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند. محصولاتی که کارایی آن‌ها فقط در حد شعار نیست و بازدهی آن‌ها روی پوست ثابت شده است.

همه با هر نوع پوست به یک آبرسان تخصصی نیاز دارند. کرم‌های آبرسان کامان فرمول منحصر به فردی هستند که با ترکیبات حیات بخش پوستتان را سیراب می‌کنند. برای آشنایی با رمز و راز آبرسانی محصولات کامان همراه نقد امروز مینی ژوپ باشید.

کلاژن ساز

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل COLLAGEN محصولی چندکاره برای انواع پوست است. ترکیب اصلی این کرم را کلاژن و ویتامین‌های گروه B تشکیل می‌دهند. بانوان و آقایان می‌توانند از این فرمولاسیون منحصر به فرد برای پر کردن چین و چروک سطحی پوست استفاده کنند.

آبرسان واتر بمب کلاژن کامان تا 98 درصد آبرسانی پوست را افزایش می‌دهد. این محصول به صورت کاسه‌ای و با حجم 200 میلی لیتر تولید شده است.

حاوی ویتامین سی

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C

عملکرد اصلی کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C رفع تیرگی و لک صورت به واسطه ویتامین C است. ویتامین C به تقویت ایمنی پوست و روشن کردن نواحی تیره‌تر کمک می‌کند. کرم ویتامین سی کامان را برای انواع پوست چرب، جوشدار و حساس توصیه می‌کنیم.

مناسب پوست چرب

افرادی که پوستی چرب دارند و از جوش‌های مداوم رنج می‌برند به یک آبرسان تخصصی برای رفع خشکی و آسیب‌های سطحی نیاز دارند. کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل Q10+E محصول منحصر به فرد برای همین افراد است. فرمولاسیون این کرم به صورت ویژه چربی پوستتان را هدف قرار می‌دهد.

یکی دیگر از فاکتورهای موثر در اثربخشی آبرسان کامان ویتامین E و کوآنزیم 10 هستند. این ترکیبات آنتی اکسیدان قوی هستند که به جوانسازی پوست کمک می‌کنند.

مناسب پوست حساس

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل SENSITIVE

در دوران پاندمی و شیوع آلودگی هوا پوستتان به ترکیب غنی و ضد آلودگی هوا نیاز دارد تا بهتر تنفس کند. کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل SENSITIVE محصول اختصاصی پوست‌های چرب بوده که این بار با عملکرد آنتی باکتریال تولید شده است. عصاره گیاهی این محصول موم زنبور عسل است که خواص ترمیم کنندگی این آبرسان را افزایش می‌دهد.

مخصوص آقایان

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل هیالورونیک اسید

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل هیالورونیک اسید همان چیزی است که برای ترمیم و بازیابی طراوت پوستتان نیاز دارد. استفاده از این محصول به منزله تزریق بمب آبرسان به سلول‌های مرده و خسته پوستتان است.

این ترکیب با ویتامین‌های گروه B برای انواع پوست‌ها فرآوری شده است. یکی از نقاط قوت این آبرسان جذب سریع بدون براق کردن سطح پوست است. ضمن این که خواص سفت کننده آن در دراز مدت به کاهش چین و چروک و افتادگی پوست کمک می‌کند.

مخصوص آقایان

کرم آبرسان کامان سری واتر پمپ مدل M اوی کوآنزیم کیوتن است و به همین دلیل فرمولاسیون آن برای آقایان پیشنهاد می‌شود. این آنزیم به رطوبت رسانی و کنترل چربی پوست کمک می‌کند و ترمیم پوست را بهبود می‌بخشد.

آبرسانی این کرم متناسب با ضخامت پوست مردانه در نظر گرفته شده است. ضمن این که استفاده از محصول چربی صورت را کنترل می‌کند و رد براق از خود به جای نمی‌گذارد.

همه ما در هر سنی به آبرسان پوست نیاز داریم!

آب به واسطه ترکیبات و ساختارهای خاصی که دارد رطوبت را در فضای میان بافتی حبس و به سلول‌ها می‌رساند. روند پیری روند مرگ سلولی در اثر از دست دادن آب و حیات است. سلول‌ها نه فقط بر اثر افزایش سن بلکه در اثر استرس‌های محیطی و سبک زندگی زودتر پیر می‌شوند. پس حالا که شیوه زندگی ما تغییر کرده نمی‌توانیم فقط به تغذیه مناسب و توانایی بازسازی ذاتی پوستمان برای آبرسانی بسنده کنیم.

انواع کرم آبرسان کامان همان رژیم موضعی موثر برای هر نوع پوست هستند که تمام عصاره‌های طبیعی لازم برای احیای پوست را در خود جای داده‌اند. ما بر اساس تجربه و البته دیدگاه مصرف کنندگان آبرسان‌های این برند را از چند جنبه نسبت به برندهای دیگر برتر ارزیابی می‌کنیم:

جذب سلولی بالای انواع کرم آبرسان

آبرسان‌ها زمینه ساز زیبایی و شادابی و مرطوب کننده‌ها نگهدارنده آن هستند. یکی از تفاوت‌های انواع کرم آبرسان نسبت به کرم مرطوب کننده بافت سبک آن است. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید پوستتان را با انواع آبرسان تازه کنید اما به سبب سنگینی و چربی از این کار منصرف شوید.

آبرسان‌‌های کامان سبک‌ترین فرمولاسیون را در میان محصولات خارجی و داخلی دارند. کافی است از انواع بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی برای پوست استفاده و سپس بافت آبرسان‌های کامان را مقایسه کنید. به نظر می‌رسد فرمولاسیون خاص این محصولات جذب آن‌ها را در سطح پوست افزایش داده است.

کنترل چربی انواع پوست‌ها

بافت انواع آبرسان به اندازه کرم‌های مرطوب کننده چرب نیست؛ اما کسی که پوستی چرب و جوشدار دارد نسبت به همین اندک چربی حساس است.

اگر پوستی چرب دارید و انواع آبرسان‌ها را امتحان کرده‌اید به شما نوید یکی از بهترین محصولات آبرسانی بازار را می‌دهیم. کرم‌های کامان به خوبی از پس کنترل چربی پوستتان برمی‌آیند. بنابراین می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از آبرسان تخصصی پوستتان استفاده کنید.

ارائه محصولات اختصاصی برای آقایان

عرضه آبرسان‌های اختصاصی آقایان در کم‌تر برندی دیده می‌شود. اکثر کمپانی‌های مشهور محصولات خود را به صورت مشترک عرضه می‌کنند. اما از آن جایی که پوست آقایان از ضخامت و پوشش بیش‌تری برخوردار است بد نیست از رژیم اختصاصی خود استفاده کنند.

در میان انواع آبرسان‌ها که به عنوان بمب آبرسان کامان به فروش می‌رسند، محصولات مردانه آبرسانی عمیق‌تری برای پوست دارند.

فرمولاسیون آبرسانی کامان را بشناسید

کرم‌های بر پایه آب از ترکیبات خاص و ثابتی تولید می‌شوند. کامان از تمام این ترکیبات حیاتی و ضروری در فرآوری محصولاتش استفاده کرده است. ترکیباتی که علائم پیری زودرس را با ترمیم و احیای سلول‌ها کاهش می‌دهند.

هیالورونیک اسید؛ ماده اصلی انواع آبرسان

برخی از متخصصان هیالورونیک اسید را به عنوان معجزه طبیعی برای پوست معرفی کردند. این ترکیب تا حد زیادی از طریق مصرف حبوبات و سبزیجات در بدن تامین می‌شود؛ اما امروزه مکمل‌های سنتزی آن نیز تولید شده است.

کامان این ترکیب را در فرمول اصلاح شده انواع کرم آبرسان به پوست شما تزریق می‌کند. حتی کسانی که پوستی چرب دارند به هیالورونیک اسید نیاز دارند و می‌توانند اثرات قابل توجه آن را در استفاده از انواع آبرسان ببینند.

ترکیبات آنتی اکسیدان برای پوست

کامان به عوارض پوستی و آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا نیز فکر کرده است. آنتی اکسیدان‌های به کار رفته در این محصولات از تخریب و آسیب‌های سلولی پیشگیری می‌کنند. ویتامین E و کوآنزیم‌های طبیعی فرمول منحصر به فرد کامان برای جلوگیری از آسیب‌های پیشرونده و پیری پوست هستند.

ویتامین‌های حیاتی برای پوست‌های حساس

کرم‌های آبرسان کامان بر اساس نوع پوست طبقه بندی می‌شوند. فرمولاسیون کامان برای کسانی که پوست حساسی دارند انواع کرم‌های غنی شده با ویتامین C است. به علاوه از انواع ویتامین‌های گروه B و ترکیبات کلاژن نیز در فرآوری کرم‌های کامان استفاده می‌شود.

شما چه فکر می‌کنید؟

هیچ نوع کرمی جایگزین آبرسان‌های تخصصی پوست نمی‌شود. در میان انواع و اقسام کرم آبرسانی که در بازار می‌بینید انواع کرم آبرسان کامان با جذب بیش‌تر، کنترل چربی پوست و اثرگذاری بالا محبوبیت زیادی دارند. آبرسان‌های کامان برای پوست‌های مختلف فرمول ویژه‌ای دارند و کامان برای آقایان و بانوان محصولاتی تخصصی جهت آبرسانی به پوست معرفی کرده است.

آیا تا حالا از محصولات کامان استفاده کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

�ر “کدام نوع کرم آبرسان کامان را بخرم؟

  1. بنظرم لیمو رو نخرید چون برای دو نفر از اطرافیانم باعث جوش شده ولی من و مامانم که قرمز رو میزنیم جوش نزدیم

  2. من مدل لیموش رو سالهاست که دارم و واقعا تأثیرش رو دیدم و میدونم که چقدر عالیه. من به طور کلی پوست نسبتاً چربی رو دارم و تا قبل از استفاده که آبرسان لیمویی کامان، پوستم جوش داشته و پر از جاهای جوش و لک و تیرگی بوده همچنین جوش ها سرسیاه خیلی خیلی زیادی رو هم داشتم اما زیر نظر چند تا متخصص پوست عالی، این روتین پوستی رو الان سال هاست که انجام میدم و واقعا هم تاثیر داره : روزی یکبار، ترجیحاً مواقعی که از بیرون میومدم خونه و پوستم چرب میشد؛ اول پوستم رو با پَن شست و شو صورت پوست چرب برند بیوتی‌اسکین می‌شورم بعد هم روی کل صورتم از آبرسان لیمویی کامان می‌زنم… تمام لک ها و جای جوش هام از بین رفته و دیگه جوش ندارم منافذ باز پوستم هم به وضوح بسته شدن و خداروشکر دیگه خبری از جوش های سر سیاه و زیر پوستی هم نیست… در ضمن باز هم تکرار می‌کنم که من این روتین رو خودسرانه انجام ندادم و زیر نظر چند تا متخصص پوست معتبر بوده و روی نوع پوست من آبرسان لیمویی کامان به خوبی جواب داده بنظرم شما هم قبل از استفاده از هر محصولی اول به متخصص پوستی که معتبر باشه مراجعه کنید تا راهنماییتون کنه و راجع به اینکه از کدام آبرسان کامان بر اساس نوع پوست خودتون باید استفاده کنید ازش سوال کنید

  3. با عرض ادب واحترام من پوست خیلی خشکی دارم ولی از زمانی کرم ابرسان بنفش استفاده کردم پوستم خیلی عالی شده وخیلی راضی هستم تو کرم های ایرانی از همه بهتره چون من اکثر اونها رو استفاده کردم اما کامان از همه بهتر بود با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *