موهای زیبا و سالم خواسته‌ای است که همیشه به دنبال آن هستیم. کرم مو یکی از آن محصولات است که موها را زیبا و خوش حالت می‌کند. امروزه خرید یک کرم مو با کیفیت فواید زیادی برای شما دارد. این محصول نه تنها موها را خوش حالت می‌کند بلکه باعث لطافت و درخشندگی موها می‌شود. در این مطلب از مینی‌ ژوپ قصد داریم بهترین کرم فر کننده مو را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید موهای فر و خوش حالت داشته باشید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

پیشنهاد کاربران مینی ژوپ

کرم نگهدارنده مو نلی مدل Curl Defining حجم 150 میلی لیتر

کرم نگهدارنده مو نلی محصولی بی‌نظیر برای فر کردن موها است. این کرم به واسطه داشتن ترکیبات آبرسان و نرم کننده از خشکی موها جلوگیری کرده و موجب نرمی و درخشندگی موها می‌شود. این محصول بافت مو را تقویت کرده و از شکنندگی موهای شما جلوگیری می‌کند. کرم فر کننده مو نلی بافت سبکی دارد و به هیچ عنوان باعث سنگین شده موها نمی‌شود. برای استفاده از این کرم مو مقداری از آن را روی موهای خشک یا مرطوب خود بمالید، سپس با دیفیوزر سشوار خشک کنید یا اجازه دهید به طور طبیعی خشک شود.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • نرم کننده و تقویت کننده بافت مو

کرم مو یانسی مدل Curl Craem حجم 150 میلی لیتر

کرم مو یانسی یکی دیگر از کرم‌های فر کننده مو است که موهایی جذاب و درخشنده برای شما به ارمغان می‌آورد. ترکیبات موجود در این کرم مو موجب درخشندگی و نرمی موها می‌شوند و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کنند. این کرم مو با درجه سه می‌تواند به مدت طولانی حالت موهای شما را حفظ کند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • قدرت نگهدارندگی بالا
  • حاوی ترکیبات آبرسان

کرم فر کننده مو ارایبا مدل M33 حجم 100 میلی لیتر

کرم فر کننده مو ارابیا از دیگر محصولات با کیفیت برای فر کردن مو است. مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در ترکیبات این کرم مو مواد مورد نیاز فولیکول‌ها مو را تامین کرده و باعث تقویت بافت مو می‌شود. کرم فر کننده ارابیا با قدرت فوق العاده خود می‌تواند به مدت طولانی موهای شما را فر و خوش حالت نگه دارد.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

  • قدرت بالا
  • حاوی ویتامین و مواد مغذی
  • نرم کننده و تقویت کننده مو

کرم مو چیست؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند کرم مو و ماسک مو شبیه هم هستند، اما اینطور نیست. کرم مو عملکردی شبیه به کرم مرطوب کننده پوست دارد. این محصول حاوی ترکیبات آبرسان است و موجب نرمی و لطافت موهای شما می‌شود. کرم مو بر خلاف ماسک مو نیازی به آبکشی ندارد. از طرف دیگر ماسک مو تاثیر فوری بر روی تقویت و نرمی موها دارد، در صورتی کرم مو به مرور زمان موجب نرمی و درخشندگی موها می‌شود. مثلا ماسک مو کراتینه برای بهترین گزینه برای موهای کراتینه شده است.

 افرادی که موهای فر دارند بیش از بقیه به یک کرم مو فر کننده احتیاج دارند. چرا که گرمای شدید، سرما و خشکی هوا باعث می‌شود که موهای فر درخشندگی و لطافت خود را از دست بدهند. به همین دلیل اگر موهای فر دارای کرم مو فر کننده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. افرادی که موهای صاف دارند نیز می‌توانند از این محصولات به عنوان حالت دهنده مو استفاده کنند.

نحوه استفاده از کرم فر کننده مو

برای اینکه کرم مو بتواند بهترین اثر را روی موهای شما داشته باشد بهتر است موارد زیر را هنگام استفاده از این محصول رعایت کنید:

کرم را روی موهای خیس استفاده کنید

بهتر است کرم مو برای موهای فر و وز را روی موهای مرطوب استفاده کنید. بعد از شستشوی مو با شامپو مخصوص موهای فر و نرم کردن مو با نرم کننده، قبل از خشک کردن موها، مقداری از کرم مو فر کننده را روی موهای خود به صورت یکنواخت پخش کنید. از آنجایی که موهای فر موج دار به هم می‌چسبند بهتر است کرم را طوری پخش کنید که تمامی تارهای مو به آن آغشته شوند. وقتی رطوبت در بافت مو وجود داشته باشد مواد مغذی و ویتامین‌ها بهتر جذب می‌شوند. به همین دلیل هم بهتر است کرم فر کننده را روی موهای مرطوب استفاده کنید.

به اندازه کافی از کرم استفاده کنید

کرم مو فر کننده با ایجاد یک لایه نازک بر روی موها از کوتیکول مو محافظت می‌کند در نتیجه موهای فر شما دیگر گره نمی‌خورد. اما مقدار کرم نیز هنگام استفاده تاثیر بسزایی دارد. همانطور که گفتیم کرم فر کننده مو سطحی یکنواخت ایجاد می‌کند که به موها اجازه می‌دهد آزادانه کنار یکدیگر حرکت کنند و در عین حال رطوبت را محفوظ نگه می دارند.

 این ویژگی باعث می‌شود که فر موهای شما انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. هنگام استفاده از کرم فر کننده مو حواستان به مقدار آن باشد. اگر مقدار کرمی که استفاده می‌کنید کم باشد موهایتان وز و به هم ریخته به نظر می‌رسد. در صورتی که به مقدار زیاد از کرم استفاده کنید موهایتان چرب می‌شود. بنابراین اول مقدار کمی از کرم را روی موهای خود بزنید و بافت مو را بررسی کنید و سپس براساس آن مقدار مورد نیاز موهای فر خود را تعیین کنید.

قبل از خرید ترکیبات موجود در محصول را بررسی کنید

همه کرم‌های فر کننده مو یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین بهتر است کرم‌هایی خریداری کنید که حاوی مواد باکیفیت باشد. در نتیجه می‌توانید علاوه بر حالت دادن مو از خشکی، موخوره شکنندگی و … جلوگیری کنید. یک کرم فر کننده مو با کیفیت فاقد الکل و چربی، آبرسان و ضد موخوره است و با حفظ رطوبت در بافت مو باعث درخشندگی موهای شما می‌شود. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی پروتئین‌های هیدرولیز شده برای تقویت بافت مو و روغن هایی مانند بذر کتان برای تغذیه و حالت دهنده باشید. به عنوان مثال، دانه کتان مانند ژل عمل می کند و تارها را تقویت می کند و در عین حال خاصیت ارتجاعی مو را بهبود می بخشد.

نکات مهم برای خرید کرم حالت دهنده موی فر

  • کرم مو خود را با محصولات دیگر مثل ژل و تافت استفاده نکنید. اگر قصد دارید همزمان از هر دو استفاده کنید بهتر است ابتدا کرم مو را بزنید و اجازه دهید جذب شود و سپس از ژل یا تافت استفاده کنید.
  • کرم مو را جایگزین محصولاتی مثل نرم کننده و ماسک مو نکنید. این محصولات اگرچه موجب درخشندگی و نرمی موهای شما می‌شوند اما به تنهایی کافی نیستند.

جمع بندی

کرم فر کننده مو یک محصول بهداشتی بی نظیر برای مراقبت و حالت دهندگی موها است. این محصول علاوه بر حفظ حالت موهای شما، به دلیل داشتن ترکیبات مغذی و آبرسان موجب نرمی، درخشندگی و لطافت موها می‌شود و از شکنندگی و موخوره جلوگیری می‌کند. در این مطلب از مینی‌ ‌زوپ بهترین کرم فر کننده مو و نکات لازم برای خرید و استفاده از این محصول را ارائه دادیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین کرم را برای مراقبت از موهای خود خریداری کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از کرم فر کننده مو استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه و تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *