کرم ضد آفتاب سینره یکی از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست در ایران است. این ضد آفتاب با بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصان پوست طراحی و تولید می‌شود. در این مطلب با معرفی این محصول پرفروش از این برند شما را برای خرید یک کرم ضد آفتاب عالی راهنمایی خواهیم کرد.

در ابتدا بهتر است با ضرورت استفاده از ضد آفتاب و فواید آن برای پوست آشنا شویم.

همانطور که می‌دانید ضد آفتاب‌ها براساس نوع پوست افراد طبقه‌بندی می‌شوند. ضد ‌آفتاب سینره نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای هر نوع پوست یک کرم ضد آفتاب مخصوص وجود دارد. در این مطب مینی ژوپ با ما همراه باشید تا با انواع ضدآفتاب سینره و خواص آنها آشنا شوید.

سینره و انتخاب یک ضد آفتاب برای پوست چرب

پوست چرب به دلیل ترشح بیش از حد سبوم ایجاد می‌شود. دلایل مختلفی برای ترشح چربی اضافی وجود دارد. ژنتیک، تغییرات آب و هوایی، استفاده از محصولات نامناسب و … از جمله دلایل چرب شدن پوست است. پوست چرب مستعد جوش و آکنه است. در واقع با ترشح چربی اضافی و بسته شدن منافذ روی پوست جوش و آکنه ایجاد می‌شود. از این رو اگر شما نیز پوست چربی دارید بهتر است محصولاتی را استفاده کنید که کاملا مناسب این نوع پوست طراحی شده باشد.

کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب عموما حاوی ترکیباتی است که ترشح چربی طبیعی پوست را کنترل می‌کند. این محصولات حاوی ترکیبات غیرکمدون‌زا بوده و باعث بسته شدن منافذ نمی‌شوند. در این خصوص قبلا در مقاله بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست چرب صحبت کردیم. حالا بیایید کمی بیشتر در مورد کرم ضد آفتاب سینره مخصوص پوست چرب صحبت کنیم.

انتخاب مینی ژوپ

کرم ضد آفتاب نرمال سینره SPF60

اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید این ضد آفتاب کاملا مناسب شما است. در واقع این محصول حاوی ترکیباتی است که چربی اضافه پوست را از بین برده و ظاهر براق چهره را که در اثر تولید بیش از حد چربی طبیعی پوست ایجاد می‌شود، از بین می برند. این محصول با قدرت پوشانندگی فوق العاده از پوست شما در برابر امواج مضر فرابنفش بخصوص  UVA و UVB نور خورشید محافظت می کند.

ترکیبات این کرم ضد آفتاب عمدتا گیاهی و فاقد پارابن است؛ به همین دلیل نیز برای بافت پوست مضر نبوده و پس از استفاده طولانی آسیبی به پوست شما وارد نمی کند.

بنابراین اگر پوست حساسی دارید با خیالی آسوده می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این ضد آفتاب در دو رنگ مختلف تولید شده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر : صفر تا صد خرید بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

ضد آفتاب سینره مخصوص پوست چرب (بدون رنگ)

 

این کرم ضد آفتاب نیز کاملا مناسب پوست چرب و مستعد آکنه است. بافت این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می‌شود. فرمولاسیون ویژه این کرم از چرب شدن پوست جلوگیری کرده و ظاهر براق چهره را کاملا مات می‌کند. فیلترهای شیمیایی و فیزیکی به کار رفته در محصول از پوست در برابر امواج UVA و UVB محافظت می‌کند.

سینره کرم ضد آفتابی مناسب برای پوست خشک دارد؟

پوست خشک بافت حساس و شکننده‌ای داشته و به مراقبت بیشتری احتیاج دارد. این نوع پوست عموما ملتهب شده و قرمز می‌شود. نور آفتاب خشکی و التهاب پوست را افزایش می‌دهد. اگر پوست خشکی دارید حتما باید از یک ضد آفتاب برای پوست خشک استفاده کنید. ضدآفتاب‌های مخصوص پوست خشک حاوی ترکیبات آبرسان و ضد التهابی هستند. در محصولات مخصوص پوست خشک عموما از ترکیباتی همچون گلیسیرین و روغن‌های گیاهی استفاده می‌شود. بنابراین این کرم‌ها به راحتی جذب پوست شده و رطوبت مورد نیاز پوست خشک را فراهم می‌کنند. ضد آفتاب مخصوص پوست خشک باید حاوی فیلترهای قوی برای محافظت از پوست خشک در برابر آفتاب باشد.

کرم ضد آفتاب سینره مخصوص پوست خشک (بدون رنگ)

ضد آفتاب سینره مخصوص پوست خشک دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی برای محافظت از پوست خشک در برابر آفتاب است. این محصول دارای ترکیبات گیاهی و ضد التهابی است که قرمزی و التهاب پوست خشک را برطرف می‌کند. در ترکیبات این محصول از ویتامین E استفاده شده است. این ویتامین پوست خشک شما را آبرسانی کرده و از ایجاد چین و چروک نیز جلوگیری می‌کند. این محصول فاقد پارابن و بدون رنگ است.

بیشتر بخوانید :‌ راهنمای خرید کرم ضد آفتاب برای پوست خشک: اگر پوست خشکی دارید بخوانید!

انتخاب یک ضد آفتاب برای پوست نازک و حساس از برند سینره

پوست حساس قرمز، پوسته پوسته و ملتهب است. نور آفتاب این علائم را تشدید می‌کند. بنابراین اگر پوست حساسی دارید استفاده مداوم از ضد آفتاب مخصوص پوست حساس به شما پیشنهاد می‌شود. ضد آفتاب مخصوص پوست حساس و نازک عموما حاوی فیلترهای فیزیکی برای محافظت از پوست است. در ترکیبات این محصولات عموما از مواد شیمیایی استفاده نشده و فیلترهای فیزیکی موجود در ترکیبات از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند. ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده به کار رفته در این محصولات نیز پوست را آبرسانی کرده و از خشکی بیش از حد آن جلوگیری می‌کنند.

کرم ضد آفتاب سینره مخصوص پوست حساس، نازک و کودکان

این محصول دارای فیلترهای فیزیکی قوی برای محافظت از پوست حساس و نازک در برابر آفتاب است. در ترکیبات این کرم آفتاب تیتانیوم دی اکسید و زینک اکسید نیز به کار رفته که باعث افزایش مقاومت و پایداری محصول در برابر آفتاب می‌شود. ویتامین E موجود در ترکیبات علاوه بر آبرسانی پوست حساس، اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. ابن کرم دارای ترکیبات گیاهی ضد التهابی است و التهاب قرمزی پوست را برطرف می‌کند. ضد آفتاب سینره مخصوص پوست حساس بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست شما می‌شود.

انتخاب کرم ضد آفتاب سینره مناسب برای انواع پوست

ضد آفتاب انواع پوست همانطور که از اسمش پیداست ساختاری دارد که برای همه نوع پوست مناسب است. این محصولات حاوی ترکیباتی هستند که علاوه بر تنظیم ترشح چربیُ از التهاب و خشک شدن پوست نیز جلوگیری می‌کنند.

ضد آفتاب سینره مناسب برای انواع پوست

این کرم ضد آفتاب حاوی فیلترهای شیمیایی و فیزیکی قوی برای محافظت از پوست در برابر آفتاب است. ضد آفتاب سینره از طریق مکانیسم جذب و انعکاس از نفوذ امواج مضر نور آفتاب به درون سلول‌ها جلوگیری می‌کند. این کرم حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده است و از خشکی پوست و پیری زودرس جلوگیری می‌کند. ترکیبات جاذب چربی که در این محصول به کار رفته چربی اضافه پوست و ظاهر براق چهره را از بین می‌برد. بافت ضد آفتاب سینره بسیار سبک بوده و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

ضد آفتاب مناسب انواع پوست سینره

این کرم ضد آفتاب علاوه بر دفع امواج UVA و UVB به واسطه داشتن عصاره نت گرس از پوست در برابر اشعه مادون قرمز نیز محافظت می‌کند. این ضد آفتاب دارای ویتامین E بوده که با محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. قدرت پوشانندگی این محصول بالا بوده و عملکردی مشابه BB کرم‌ها دارند. بافت این کرم بسیار سبک بوده و به راحتی جذب پوست می‌شود.

سینره کرم ضد آفتاب مناسب برای آقایان نیز دارد

اکثر آقایان تصور می‌کنند که پوست آن‌ها به کرم ضد آفتاب احتیاج ندارد. این تصور بسیار اشتباه است. آقایان بیش از بانوان در معرض نور آفتاب، آلودگی و … قرار دارند. بنابراین بیش از بانوان باید مراقب پوست خود باشند. ضد آفتاب مخصوص آقایان کاملا متناسب با نیاز پوست آن‌ها طراحی شده و با فیلترهای قوی از نفوذ نور آفتاب و آلودگی از پوست محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب سینره مخصوص آقایان

ضد آفتاب مخصوص آقایان سینره کاملا متناسب با نیاز پوست آن‌ها طراحی و تولید شده است. ضد آفتاب مخصوص آقایان سینره نیز یک محصول عالی برای محافظت از پوست در برابر امواج مضر فرابنفش است.
این محصول دارای فیلتر UVA و UVB بوده و اثرات مضر این امواج را خنثی می‌کند. از طرف دیگر این کرم حاوی عصاره گیاه مورینگا بوده که از پوست در برابر انواع ذرات مضر و آلوده موجود در محیط محافظت می‌کند. ضد آفتاب سینره مخصوص آقایان فاقد چربی، بسیار سبک و بی‌رنگ است؛ بنابراین به راحتی جذب شده و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب

نور آفتاب به واسطه داشتن امواج فرابنفش به پوست آسیب جدی وارد می‌کند. در واقع این امواج با نفوذ به درون سلول‌های پوست، به DNA (ماده ژنتیکی) سلول آسیب جدی وارد می‌کند. نور آفتاب در کوتاه مدت باعث بروز چین و چروک، خطوط عمیق و لک‌های پوستی شده و در بلند مدت نیز احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد. ضد آفتاب‌ها دارای ترکیبات ویژه‌ای هستند که از نفوذ این امواج به درون سلول‌ها جلوگیری می‌کنند.

چرا کرم ضد آفتاب سینره؟

کرم های تولید شده توسط سینره بسیار متنوع هستند. سینره برای انواع پوست به صورت تخصصی محصولی را تولید کرده‌است کیفیت این ضدآفتاب سینره به گونه‌ای است که حتی با نمونه بهترین ضد آفتاب خارجی  نیز قابل مقایسه است. سینره محصولاتی برای شرایط آب و هوایی و پوست ایرانی طراحی می‌کند. پس این ذهنیت نمی‌تواند درست باشد که همیشه محصول خارجی بهتر است. بلکه محصولی برای شما بهتر است که با توجه به شرایط زندگی شما طراحی شده است.

روش مصرف ضد آفتاب سینره

30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ضد آفتاب را روی صورت خود پخش کنید. اگر به مدت طولانی در معرض آفتاب هستید حتما 3-4 ساعت یکبار ضد آفتاب را تمدید کنید.

دیگر محصولات این برند ایرانی

اگر از بازدیدکننده‌های هر روز مینی ژوپ باشید متوجه پس حتما نام سینره را قبلا در مقاله‌های کرم ضد لک قوی و یا بهترین مارک کرم دور چشم دیده‌اید. البته محصولات سینره فقط به این چند محصول خلاصه نمی‌شوند بلکه سینره در تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار قوی عمل کرده‌است.

شما چه فکر می‌کنید؟

از آنجایی که نور خورشید برای پوست بسیار مضر است پزشکان و متخصصان استفاده از آن را به طور مداوم توصیه می‌کنند. نور آفتاب در کوتاه مدت باعث پیری زودرس پوست شده و در طولانی مدت نیز ریسک ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد.

کرم ضد آفتاب سینره به واسطه داشتن ترکیبات منحصر به فرد و کیفیت بالا طرفداران زیادی در میان مصرف کنندگان دارد. این محصول از مواد اولیه با کیفیت و گیاهی ساخته شده که از پوست شما  در برابر امواج مضر نور خورشید محافظت می‌کند. خوشبختانه این محصولات تنوع بالایی دارند که شما می‌توانید با توجه به نوع پوست و نیاز خود محصولی ایده آل برای حفاظت از پوست خود انتخاب کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟ تا به حال از کرم ضد آفتاب سینره برای مراقبت از پوست خود استفاده کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را درباره این محصولات با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ها

  1. من کرم ضدآفتاب سینره مخصوص پوست چربش رو گرفتم برخلاف کرم هایی که تا حالا استفاده کرده بودم خوشبختانه با این صورتم جوش نزد، عالی بود. ممنون از پیشنهاد خوبتون و مقاله مفیدتون همینجوری ادامه بدین 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *