آرایش چشم ساده این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار است. این مدل آرایش چشم بسیار ساده و شیک است و برای دانشگاه، محل کار، مهمانی‌های ساده و ... کاربرد فراوانی دارد. یکی از نکات ویژه و قابل توجه این نوع آرایش حالت طبیعی آن است. آرایش ملایم و ساده چشم‌های شما را جذاب و درخشان کرده و حالت زننده‌ای برای چشم‌ها ایجاد نمی‌کند.

با توجه به این نکات ویژه امروزه اکثر افراد دوست دارند از این مدل آرایش استفاده کنند. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب از مینی ژوپ چند مدل از این نوع آرایش و انواع لوازم آرایش چشم را به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز از طرفداران این مدل آرایش چشم هستید مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

8 مدل آرایش چشم ساده و شیک

1. آرایش چشم ساده با سایه طلایی و قهوه‌ای

در این آرایش ساده و زیبا سایه چشم قهوه‌ای و طلایی را با هم ترکیب کنید. فراموش نکنید ترکیب رنگ‌های مختلف سایه کلید زیبایی آرایش چشم است. این مدل آرایش چشم ساده در عین ظرافت و زیبایی بسیار شیک و منحصر به فرد است.

برای شروع ابتدا با یک پرایمر سطح پلک را صاف و یکدست کنید. پرایمر علاوه بر یکدست کردن پوست ماندگاری آرایش را نیز بیشتر می‌کند. سپس با استفاده از یک قلم مو نازک قسمت داخلی و گوش خارجی چشم را قهوه‌ای کنید. در مرحله بعد با استفاده از یک براش مسطح قسمت میانی پلک را طلایی کنید.

برای برجسته کردن پلک پایینی سایه طلایی و قهوه‌ای را با استفاده از یک قلم مو نازک سایه بزنید. سپس با استفاده از براش سایه‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. برای تکمیل آرایش خود مژه‌ها را با استفاده ریمل حالت دهید.

آرایش چشم ساده
آرایش چشم ساده
مدل محبوب

پالت سایه چشم دودو گرل مدل Diamond شماره V01

پالت سایه چشم دو دو گرل محصولی منحصر به فرد برای آرایش چشم است. این پالت با طیف رنگ‌های هماهنگ به شما کمک می‌کند آرایشی خاص و زیبا داشته باشید. رنگ‌‌های این پالت همگی براق بوه که درخشندگی چشم‌های شما را چند برابر می‌کنند. بافت این سایه بسیار سبک بوده و به راحتی روی پلک پخش می‌شود. به دلیل غلظت بالای پیگمنت‌ها رنگ‌ها به مدت طولانی روی پلک باقی می‌ماند.

آنچه این محصول را متمایز می‌کند

جلوه براق و ماندگاری بالا از ویژگی‌های بارز پالت سایه دو دو گرل است.

2.آرایش چشم طلایی

این مدل آرایش طلایی براق زیبایی در عین سادگی بسیار جذاب و قاب توجه است. آرایش طلایی چشم‌های شما را جوان و شاداب می‌کند بخصوص اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای باشد.

با استفاده از یک مداد چشم قهوه‌ای یک نیم دایره روی حلال پلک بالایی کشیده و گوشه خارجی را با مداد پر کنید. با استفاده از یک براش خطوطی را کشیده‌اید روی پلک پخش کنید. روی قسمت میانی پلک را با سایه طلایی کرده و آن را با براش پخش کنید. سپس با استفاده از خط چشم، یک خط نازک و دنباله‌دار بکشید.

آرایش چشم طلایی
آرایش چشم طلایی

مداد چشم مای سری Panoramic شماره 07

مداد چشم قهوه‌ای مای محصولی با کیفیت و ماندگار برای آرایش چشم است. این محصول نرم و روان بوده و به راحتی روی پلک کشیده می‌شود. ماندگاری این محصول بسیار بالاست و به مدت 8 ساعت بدون تغییر روی پلک باقی می‌ماند.

خط چشم کالیستا مدل Dip Liner

خط چشم کالیستا با قلم و برس مناسب یک محصول کاربردی برای آرایش چشم است.این خط چشم بافت سبک و مخملی داشته و خطی صاف و یکدست روی پلک ایجاد می‌کند. ماندگاری خط چشم کالیستا سریع خشک شده و ماندگاری بالایی روی پلک دارد.

پالت سایه چشم زویی ارگانیک مدل Fresh

پالت سایه چشم زویی محصولی بی نظیر، از جنس گل های رز، بابونه و ياس كه با ويتامين ها و مواد معدنی نيز غنی شده است. این محصول تنها یک سایه برای آرایش چشم نیست. سایه زویی حاوی ترکیبات گیاهی ارزشمندی است که پوست حساس دور چشم را تقویت کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

بافت این سایه بسیار سبک بوده به راحتی روی پلک پخش می‌شود و باعث بسته شده روزنه‌های پوست نمی‌شود. پالت سایه زویی بدون تالک و یا هر نوع ماده شیمیایی و مضر بوده و قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی نیز است

3.آرایش چشم ساده دودی

این مدل آرایش چشم ساده و کاربردی بوده و برای مهمانی‌های ساده زیبا و دلنشین است. برای این آرایش شما تنها به یک مداد چشم مشکی، براش، هایلایتر یا سایه نود و ریمل احتیاج دارید. برای شروع مداد مشکی را روی خط بالایی پلک و گوشه بیرونی چشم مطابق تصویر بکشید.

سپس با استفاده از یک قلم نازک رنگ را به سمت گوشه‌های خارجی چشم، خط چشم پایین کشیده و رنگ را مخلوط کنید. سپس برای درخشان شدن بیشتر چشم‌ها با استفاده از یک سایه نود (nude) گوشه‌های داخلی چشم و استخوان ابرو را سایه بزنید. برای ایجاد جلوه دودی با استفاده یک براش مسطح رنگ سیاه را به خط چشم پایینی منتقل کنید. در نهایت با یک قلم مو زاویه دار رنگ سیاه زیر چشم را پخش کنید و با استفاده از ریمل مژه‌های خود را حالت دار کنید.

آرایش چشم ساده دودی
آرایش چشم ساده دودی

مداد چشم بورژوآ مدل Contour Clubbing Waterproof شماره 41

مداد چشم بورژوآ بسیار نرم و روان بوده و به راحتی روی پلک کشیده می‌شود. این محصول حاوی روغن جوجوبا بوده و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند. ماندگاری مداد چشم بورژوآ بسیار بالاست و در اثر تعریق و ... پاک نمی‌شود.

4.آرایش چشم ساده با سایه هلویی و صورتی

این مدل آرایش چشم بسیار شیک و دلنشین است. در این مدل آرایش چشم می‌توانید با استفاده از رنگ‌های هلویی، صورتی و قهوه‌ای چشمانی زیبا و درخشنده داشته باشید.

برای شروع از روی پلک از یک سایه‌ نود (nude) استفاده کنید. سپس سایه هلویی را روی خط پلک و زیر ابرو بزنید و با استفاده از براش آن را پخش کنید. در مرحله بعد سایه صورتی را روی پلک پخش کنید. سپس با استفاده از یک سایه قهوه‌ای خط چشم بالا و پایین را تیره کنید. با استفاده از یک براش مناسب خطوط تیره پخش کنید و در آخر ریمل بزنید.

آرایش چشم ساده با سایه هلویی و صورتی
آرایش چشم ساده با سایه هلویی و صورتی

سایه چشم زاو مدل صدفی ضد حساسیت شماره 113

سایه چشم زاو صد در صد گیاهی و حاوی ترکیبات ارگانیک است. این محصول فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر و سرب بوده و قابل استفاده برای تمامی افراد همچنین افراد دارای بیماری‌های خاص، آلرژیک، سرطانی است. این محصول پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد و به مدت طولانی روی پلک باقی می‌ماند. سایه چشم زاو به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی پوست حساس دور چشم را بازسازی و تقویت می‌کند.

سایه چشم ایدوون مینرالز شماره 107

سایه چشم ایدوون از بهترین مواد اولیه، 100% خاص و معدنی تهیه شده است. این محصول ماندگاری فوق‌العاده و پوشش دهی بالایی دارد. سایه چشم ایدوون مناسب برای همه افراد به خصوص افراد حساس، بانوان باردار و شیرده است.

5.آرایش چشم رزگلد

رز گلد یکی از محبوب‌ترین و زیباترین رنگ‌ها در پالت سایه است. این رنگ جذاب قابل استفاده در طول روز، برای محل کار، دانشگاه و مهمانی‌های عصرانه است. برای انجام این آرایش چشم ساده مراحل زیر را دنبال کنید.

برای پایه آرایش ابتدا از یک سایه کمرنگ یا نود (nude) استفاده کنید. این کار باعث می‌شود سایه رزگلد بیشتر دیده شود. سپس سایه قهوه‌ای را روی خط پلک پالایی و زیر ابرو زده و آن را تا گوشه خارجی چشم پخش کنید. در مرحله بعد سایه رز گلد را روی پلک خود پخش کرده و با سایه قهوه‌ای مخلوط کنید. با استفاده از یک خط چشم قهوه‌ای یا مشکی، خط چشم نازکی بکشید و ریمل بزنید.

آرایش چشم رزگلد
آرایش چشم رزگلد

پالت سایه چشم دودو گرل مدل Diamond شماره G03

پالت سایه دو دو گرل حاوی رنگ‌های متنوع برای آرایش چشم است. این محصول از بهترین مواد اولیه تولید شده و بافتی نرم و سبک دارد. به همین دلیل سایه به راحتی روی پلک پخش شده و حساسیت ایجاد نمی‌کند. سایه دو دو گرل جلوه براق داشته و جذابیت چشم‌ها را دو چندان می‌کند.

6.آرایش چشم ساده با خط چشم آبی

این آرایش چشم ساده جذاب، دلنشین و بسیار کاربردی است. با استفاده از یک خط چشم آبی و مشکی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان چشمانی زیبا و دلنشین داشته باشید. برای انجام این آرایش مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا با استفاده از یک پرایمر یا سایه نود سطح پلک را صاف و یکدست کنید. این کار ماندگاری آرایش چشم را افزایش می‌دهد. سپس بالای پلک، زیر استخوان ابرو را با استفاده از یک سایه بژ رنگ کنید. سایه خاکستری را روی سایه بژ زده و با استفاده از براش آن‌ها را با یکدیگر مخلوط کنید.

در مرحله بعد سایه نود را روی قسمت میانی پلک پخش کنید. سپس با استفاده از خط چشم آبی، یک خط دنباله‌دار بکشید. در مرحله بعد با یک خط چشم مشکی خط چشمی دنباله دار نزدیک خط قبلی بکشید. با استفاده از یک مداد چشم قهوه‌ای خط چشم پایینی را نیز هایلایت کنید. در آخر مژه‌های خود را با فرمژه فر کرده و ریمل بزنید.

آرایش چشم ساده با خط چشم آبی
آرایش چشم ساده با خط چشم آبی

مداد چشم بورژوآ مدل Metallise شماره 54

مداد چشم بورژوا فاقد ترکیبات حساسیت‌زا و مناسب برای همه افراد به خصوص افرادی است که چشم‌های حساسی دارند. بافت این مداد بسیار سبک بوده و روان بوده و به راحتی روی پلک کشیده شده و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند. این مداد چشم ماندگاری بالایی داشته و ضد آب است.

مداد چشم نوت سری Ultra Rich Color شماره 02

مداد چشم نوت ضد حساسیت و فاقد عطر و پارابن است. این مداد چشم بسیار نرم و روان بوده و شما می‌توانید با یک حرکت ساده خط چشمی صاف و یکدست بکشید.

خط چشم ماژیکی اوتی سری Natural as Nture شماره 01

مداد چشم نوت ضد حساسیت و فاقد عطر و پارابن است. این مداد چشم بسیار نرم و روان بوده و شما می‌توانید با یک حرکت ساده خط چشمی صاف و یکدست بکشید.

پالت سایه چشم سوئیت رز شماره 2

سایه چشم سوئیت رز با 6 رنگ هماهنگ و جذاب به شما کمک می‌کند آرایشی جذاب و منحصر به فرد داشته باشد. این محصول حاوی مواد معدنی مغذی و پیگمنت‌های میکرونیزه صدفی فوق العاده بوده و بافتی سبک و مخملی دارد. این سایه پوششی یکدست در سطح پلک ایجاد کرده و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد.

7.آرایش چشم ساده با سایه قهوه‌ای

این مدل آرایش چشم ساده نیز از جمله پرطرفدارترین آرایش‌های چشم است.استفاده از سایه قهوه‌ای چشم‌ها شما را زیبا، درخشان کرده و جلوه‌ طبیعی به چشم‌های شما می‌بخشد.

برای شروع یک سایه نود روی پلک بزنید. سپس با استفاده از سایه قهوه‌ای، قسمت بالایی پلک زیر خط ابرو را با سایه قهوه‌ای پر رنگ کنید. با یک خط چشم، خطی دنباله دار روی پلک بکشید و سپس ریمل بزنید.

آرایش چشم ساده با سایه قهوه‌ای
آرایش چشم ساده با سایه قهوه‌ای

پالت سایه چشم دودو گرل مدل Pocket Kit شماره 01

پالت سایه چشم دو دو گرل حاوی رنگ‌های جذاب و هماهنگ مناسب برای یک آرایش چشم ساده و زیباست. رمگ‌های این پالت به صورت مات و براق بوده و به دلیل داشتن پیگمنت‌های غلیظ ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد.

8.آرایش چشم ساده مناسب برای محل کار

این مدل از آرایش چشم ساده بسیار کاربردی است و به سرعت حالت چشم‌های شما را جذاب و زیبا می‌کند. این نوع آرایش برای محل کار بیار مناسب است و با هر لبای هماهنگ می‌شود.

ابتدا کانسیلر یا پرایمر را روی پلک پخش کنید.سپس یک سایه نود و براق را روی پلک بزنید. سپس sایه قهوه‌ای را روی پلک بالایی زیر خط ابرو و همچنین زیر چشم استفاده کنید.

آرایش چشم ساده مناسب برای محل کار
آرایش چشم ساده مناسب برای محل کار

چند نکته مهم برای آرایش چشم ساده

برای آرایش چشم ساده بهتر است این نکات را در نظر داشته باشید:

  • پیش از شروع آرایش صورت خود را با یک شوینده ژل یا فوم شستشوی صورت مناسب بشویید و از یک مرطوب کننده مناسب با پوست خود استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید پیش از آرایش پرایمر بزنید. پرایمر با پوشاندن منافذ باز و کنترل چربی، از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند.
  • برای داشتن مژه‌های خوش حالت بهتر است قبل از زردن ریمل مژ‌های خود را با استفاده از دستگاه فر مژه، مژه‌های خود را فر کرده و سپس ریمل بزنید. فر کردن مژه‌ها، چشم‌ها را زیباتر، درخشان و خوش حالت می‌کند.
  • اگر مژه‌های کوتاه و کم حجمی دارید ما به شما استفاده از ریمل‌های حجم دهنده را توصیه می‌کنیم. ریمل‌های حجم دهنده حاوی سیلیکون و موم هستند و باعث می‌شوند مژه‌ها پرتر به نظر برسند. اگر مژه‌های پرپشتی دارید توصیه می‌کنیم از ریمل‌های بلند کننده و حالت دهنده استفاده کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

از آرایش چشم ساده می‌توان به صورت روزانه و یا در روزهای خاص استفاده کرد چرا که این مدل آرایش در عین سادگی بسیار شیک و دلنشین است. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های فوق آرایشی جذاب،ساده و زیبا داشته باشید.

آرایش چشم مورد علاقه شما کدام است؟ نظرات و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *